logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Seat Cordoba 1.4 2005r. - Migająca czerwona kontrolka oleju- nie odpala

majkimajki 15 Lut 2021 18:28 2007 7
REKLAMA
  • #1 19258711
    majkimajki
    Poziom 2  
    Witam,

zwracam się z problemem do mądrzejszych od siebie- mianowicie jak w temacie. Odpaliłem dzisiaj swojego Seata Cordobe (1.4 benzyna 2005r.) i po około 5-10 minutach pracy samochód zgasł. Od tej pory nie chce odpalić. Kręcąc go po chwili zaczyna mrugać czerwona kontrolka oleju i auto wydaje sygnał dźwiękowy (piszczy). Generalnie gdy go odpaliłem to miałem wrażenie, że coś nierówno chodzi. No i potem auto zgasło. Jak myślicie, co to może być? Jest się czego obawiać? Czy ktoś może miał taki problem? Pytam, ponieważ nie wiem na co się nastawiać finansowo, a w temacie aut przyznam że jestem zupełnie zielony.
    Pozdrawiam ;)
  • REKLAMA
  • #2 19258723
    anchilos
    Poziom 39  
    Ocena: 963
    Poziom oleju oczywiście sprawdziłeś.
  • REKLAMA
  • #3 19258732
    majkimajki
    Poziom 2  
    anchilos napisał:
    Poziom oleju oczywiście sprawdziłeś.

Taak, zapomniałem dodać. Sprawdziłem, sam niedawno (jakiś miesiąc temu go wymieniłem). Nie wiem czy to może mieć wpływ, ale mój pomocnik w postaci taty lejąc olej poleciał troszke za mocno i wlał go lekko ponad max, który wskazywał bagnet.
  • REKLAMA
  • #4 19258756
    anchilos
    Poziom 39  
    Po zgaśnięciu , czy miesiąc temu?
  • #5 19258776
    majkimajki
    Poziom 2  
    anchilos napisał:
    Po zgaśnięciu , czy miesiąc temu?

Dzisiaj sprawdzałem po tym jak zgasł, wcześniej sprawdzałem chhyba przedwczoraj. Wczoraj auto przejechało 200km bez większych problemów i nic nie wskazywało na to że coś jest nie tak. Dlatego własnie zastanawiam się skąd nagle takie problemy.
  • #6 19258807
    anchilos
    Poziom 39  
    Potrafisz wkręcić manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju?