logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Electrolux EWT 1262 TDW - nie działają programy/chyba uszkodzony programator

batgelo 22 Lut 2021 10:52 1557 7
REKLAMA
  • #1 19274017
    batgelo
    Poziom 4  
    Ocena: 3
    Witam,
    mam problem z pralką Electrolux EWT 1262 TDW. Od razu powiem, że nie znam się kompletnie na tym, więc proszę o ewentualne wsparcie w najprostszy sposób:) Każdy program zaczyna kilkoma obrotami bębna i za chwilę się zatrzymuje, pokazuje koniec programu i daje sygnał dźwiękowy jak przy końcu programu. Raz na kilka razy wpuści trochę wody i znowu się wyłącza. Filtry wyczyściłem, odpływ drożny. Gdzieś czytałem, że to może być programator, więc rozebrałem i wyjąłem go. Moja mama ma prawie taką samą pralkę Electrolux EWT 1262 IDW i z wyglądu programator jest taki sam. Część oznaczeń też ale kilka ma innych. Myślicie, że mogę bez obaw sprawdzić tamten programator w mojej pralce?
    A może macie inny pomysł, co może nie działać. Przypomnę, że jestem laikiem.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19274081
    kecajk49
    Poziom 38  
    Ocena: 877
    Nie jest przez kogoś uruchomione zabezpieczenie przed dziećmi? Pozwoli się uruchomić tylko z tym programem na którym została zablokowana.
    Dwa klawisze z lewej, opisane na panelu, przycisnąć chyba na 3 sekundy dla odblokowania, patrz w instrukcji!
  • REKLAMA
  • #3 19274161
    Kenworth 18
    Poziom 43  
    Ocena: 3683
    Jeżeli to co kolega opisał wyżej nie pomoże to wprowadź pralkę w tryb serwisowy i podaj odczytany kod błędu w temacie. Procedura wejścia w tryb serwisowy była już na forum opisywana setki razy więc wystarczy poszukać. Nawet YouTube będzie pomocny.
  • #4 19274170
    batgelo
    Poziom 4