logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kamera Sony CCD-TRV58E - Kod błędu C:32:30, problem z mechanizmem kasety

wroona 20 Paź 2005 20:43 1902 6
REKLAMA
  • #1 1914746
    wroona
    Poziom 23  
    Ocena: 64
    Problem z mechanizmem.
    Po włożenu kasety kamera kawałek ją przewinie i zaczyna piszczeć na ekranie pojawia sie znaczek eject i chyba kod błedu C:32:30 i sie blokuje. Żeby wyjąć kasete trzeba zrobić reset kamery i szybko nacisnąć klawisz eject. Co może być uszkodzone ???

Nie mam doświadczenia w naprawach kamer i prosze o pomoc. Kamera jest moja i chciałbym ją zrobić we własnym zakresie.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1914896
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 1915024
    wroona
    Poziom 23  
    Dzięki za odpowiedz. Ja podejrzewałem jakieś czujniki przesuwu taśmy czy cos takiego czyli blisko. Niestety nie wiem jakie rozwiązania stosowane są w kamerach więc jeśli masz instrukcje to będe wdzięczny spróbuje powalczyć.
  • Pomocny post
    #4 1915464
    czuchus
    Poziom 13  
    Ocena: 1
    Masz uszkodzony czujnik fg na capstanie, po piasku jest przetarty.Osobno nie jest dostępny tylko z capstanem, nowy to koszt ok 370zł, lepiej poszukać używany lub uszkodzony capstan z dobrym czujnikiem ale to się rzadko zdarza. Pozdrawiam Paweł.
  • REKLAMA
  • #5 1930722
    wroona
    Poziom 23  
    Dziękuje za porady kamera naprawiona. Okazało sie ze usterka była błacha. Niekontaktowała taśma od capstana. wystarczyło poprawić wtyk.

Drugi problem gdzie kupić w dobrych pieniądzach akumulator do tej kamery? Mam w niej NP-F330 litowo jonowy ale jest już trup.

W norcie chcą 145zł a w radiohobby 115 zł. Może wie ktoś gdzie dostać taniej i najlepiej większej pojemności.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 1930869
    MANGI
    Poziom 20  
    Na allegro są w okolicach 60-80 zł z gwarancją.
  • #7 2259192