logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Pierwsze kroki w serwisowaniu laptopów - od czego zacząć naukę?

XDamian1 21 Kwi 2021 21:14 1752 10
REKLAMA
  • #1 19393595
    XDamian1
    Poziom 3  
    Ocena: 85
    Od jakiegoś czasu zainteresowało mnie serwisowanie laptopów. Jestem w 3 klasie technikum mechatronicznego więc w szkolę uczę się elektroniki (i we własnym zakresie też), ale średnio ogarniałem w ogóle komputer od podstaw (do niedawna nie potrafiłem nawet postawić systemu), więc zaopatrzyłem się w parę starych komputerów i postanowiłem się czegoś nauczyć też w tej dziedzinie. Jednak dalej jakoś mam problem i nie wiem jak ten temat ugryźć, od czego zacząć naukę właśnie naprawy laptopów. Mam niektóre podstawowe narzędzia których używałem do zabawy z elementami przewlekanymi. W narzędzia pod SMD chciałbym się zaopatrzyć jak już zdobędę jakąś wiedzę w tej dziedzinie, na tyle że zobaczę że jest to w moim zasięgu. Ale no właśnie - od czego zacząć??
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19393729
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1337