logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zmiana pracy na stanowisko operatora CNC - kurs obróbki metali dla początkujących

Siemankow123 24 Kwi 2021 09:49 714 11
REKLAMA
  • #1 19397550
    Siemankow123
    Poziom 8  
    Ocena: 19
    Witam serdecznie wszystkich chciałem się zapytać odnośnie kursu CNC Obecnie pracuję jako pracownik w branży budowlanej i chciałbym zmienić pracę Interesuje mnie właśnie kurs CNC obróbka metali Jestem zupełnie zielony w tym temacie aczkolwiek chciałbym w przyszłości na takim stanowisku pracować czy jest możliwość że sobie poradzę Może ktoś robił podobny kurs Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi
  • REKLAMA
  • #2 19398538
    retrofood
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 4786
    Tak, mam taki kurs za sobą. I byłem na nim najlepszy. Ale ja pracowałem wcześniej jako technolog na wydziale obróbki skrawaniem, więc nie byłem surowy. Trzeba znać i umieć czytać rysunek techniczny, wiedzieć co to są operacje technologiczne, proces technologiczny, ja ponadto znałem kwestie normowania, czyli optymalizacji procesu technologicznego...
    Oczywiście, trzeba mieć dobrze opanowany komputer, bo kurs w części teoretycznej przeprowadzany jest na symulatorach. Myśmy jeszcze dostali program narzędziowy, służący do dobierania narzędzi do operacji i do materiału.
    No i trzeba mieć wyobraźnię, bo programy tokarskie pisze się nieco inaczej niż frezarskie. Inny jest układ przestrzeni.
  • REKLAMA
  • #3 19398960
    PchlaW81
    Poziom 31  
    Ocena: 474
    Taki KURS CNC to rzeczywiście moze wiele zdzialac - nauczenie się przydatnych rzeczy czy bez wczesniejszego zainteresowania albo takiego naturalnego ludzkiego sprytu, drygu, obrotności kurs mozna zaliczyć do kursu na taczkowego? hmm są to kursy jakich teraz wiele czy na prawde kursy z prawdziwego zdarzenia?
  • #4 19399017
    retrofood
    PchlaW81 napisał: