logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Brother DCP-T510W - Drukuje puste kartki przy normalnych odgłosach

IlonaS1 25 Wrz 2021 16:52 6582 3
REKLAMA
  • #1 19626205
    IlonaS1
    Poziom 2  
    Dzień dobry,
    Mam problem jak w temacie.
    Tak jakby nie widziała tuszu.
    Przestała drukować i skanować po zacięciu papieru. Papier usunięty, kasety pozamykane, tusz jest Ok, kabel wyłącz/włącz,
    Jestem kompletnym laikiem w temacie tej drukarki. Kupił ją mój przyjaciel, który zajmował sie całym sprzętem w firmie. Wiem ze korzystał z Waszego Forum . niestety zmarł niedawno i nie mam kogo zapytać co robić :(
    bardzo prosze o pomoc
    Ps znaleziona na forum instrukcja dr.Master dot innego modelu brothera nie działa :( menu rozwija sie do poz 6.
  • REKLAMA
  • #2 19626273
    zjo
    Poziom 28  
    Ocena: 276
    Pierwsza rzecz, zakładając, że odpowietrzniki wkładów są zdjęte... Czy na przylgni stacji serwisowej nie zostały resztki papieru? Mogą powodować brak możliwości szczelnego połączenia i zassania tuszu.
  • REKLAMA
  • #3 19626289
    IlonaS1
    Poziom 2  
    Dziekuje za reakcje!

W tym modelu Tusz sie dolewa. Wiec pierwsze pyt- nie dotyczy . Pyt o papier- wydaje mi sie ze usunęłam dobrze wszystko. Drukarka uruchomiła sie „normalnie” po zamknięciu tylnej klapki ale zaczęła wypuszczać puste kartki

Dodano po 2 [godziny] 19 [minuty]:

Dziekuje za pomoc :) przeszukałam inne forum i wymyśliłam : czyszczenie ! - drukuje znów idealnie . Pozdrawiam !
  • #4 19626515
    IlonaS1
    Poziom 2  
    Dziekuje za reakcje!

W tym modelu Tusz sie dolewa. Wiec pierwsze pyt- nie dotyczy . Pyt o papier- wydaje mi sie ze usunęłam dobrze wszystko. Drukarka uruchomiła sie „normalnie” po zamknięciu tylnej klapki ale zaczęła wypuszczać puste kartki

Dodano po 2 [godziny] 19 [minuty]: