logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Audi 80 B4 2.0E - automatyczna skrzynia biegów, szarpanie i blokada na 1 biegu

wacti 02 Lis 2005 11:28 7905 7
REKLAMA
  • #1 1948441
    wacti
    Poziom 2  
    Mam audi 80 b4 2.0E problem polega na tym ze czasami jest tylko 1 bieg po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu samochod jedzie normalnie to znaczy biegi wskakuja normalnie drugi sposob to gwaltowne dodanie gazu czsem pomaga poza tym skrzynia szarpie przy przejsciu z 3 na4 i odwrotnie ja jestem w tych sprawach zielony prosze o rade
  • REKLAMA
  • #2 1948463
    Doktorr
    Poziom 35  
    Ocena: 1092
    Na początku zastrzegam ze mam wiedzę tylko w zakresie skrzyni w mercedesie , ale przez analogię zacząłbym od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni, następną żeczą jest filtr oleju w mercedesie jest on wewnątrz skrzyni i tak jak olej powinien być wymieniany co 30 tyś km. Właściciele zazwyczaj to olewają co niejednokrotnie kończy się znacznymi wydatkami. Proponuję podjechać do warsztatu specjalizującego się w automatach, tak w efekcie będzie taniej. Przypadkowy mechanik może spowodować więcej szkód niż pożytku nawet przy samej wymianie oleju.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 1948495
    mrPiotr
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Zagladnij na strone www.automat.pl jest tam wiele informacji na temat automatycznych skrzyn biegow. Moim zdaniem powinienes pojechac do jakiegos warsztatu gdzie znaja sie na automatach, jazda na uszkodzonej skrzyni moze spowodowac kolejne awarie w skrzynia a naprawa jest neistety bardzo droga. Ja mam sprawdzony warsztat zajmujacy sie tylko sutomatami i jezdze tam na wymiany oleju i przy kazdej wymianie sprawdzaja mi czy jest wszystko w porzadku, napisz skad jestes moze dam ci namiary na ten warsztat.
  • Pomocny post
    #4 1950817
    drzewko
    Poziom 11  
    Ocena: 17