logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak naładować do pełna akumulatorki Eneloop Pro 1.2V 2500mAh (HR6) AA?

damianrydzynski 18 Cze 2022 16:28 2757 8
REKLAMA
  • #1 20065955
    damianrydzynski
    Poziom 2  
    Jak naładować do pełna akumulatorki Eneloop Pro 1.2V 2500mAh (HR6) AA? Jak naładować do pełna akumulatorki Eneloop Pro 1.2V 2500mAh (HR6) AA?
    Witam serdecznie.
    Na wstępie bez bicia przyznaje ze w temacie elektroniki jestem zielony. Podejrzewam ze odpowiedź jest prostsza niż mi się wydaje ?
    Zakupiłem akumulatorki eneloop pro 1.2V min 2500mAh (HR6) AA i ładowarkę Newell C8. Wszystko ładnie pięknie, wrzucam akumulatorki żeby się ładowały, pokazuje ze są naładowane w 100%, wyjmuje je i wkładam jeszcze raz i pokazuje ze są naładowane w 78%.
    Jedynie do czego doszedłem to chyba moc jaką mogę ładować akumulatory (przedział od 0,1A do 1A) Zależy mi na tym by je włożyć i je naładować faktycznie do 100%, bez żadnego kombinowania.
    Jaką mocą mam ładować akumulatory ?
    Czy jak ładowarka pokazuje mi full zapewne odcina dalsze lądowanie mimo iż po ponownym jej włożeniu zaczyna ja ładować od 78%.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20065976
    LEDówki
    Poziom 43  
    Ocena: 2535
    Ładuj z mocą wodospadu... Ładowarka wykrywa spadek napięcia akumulator? Chodzi o tzw. minus delta V. Jeśli tak to ustaw większy prąd ładowania czyli 1A. 100mA to za mało.
  • REKLAMA
  • #3 20065981
    damianrydzynski
    Poziom 2  
    A czym im wyższy prąd ładowania tym jakość oraz żywotność akumulatorów nie spada ?
  • Pomocny post
    #4 20066014
    LEDówki
    Poziom 43  
    No to ładuj prądem 250mA przez 15 godzin. Taką masz ładowarkę i tak musisz ładować. Możesz zmienić ładowarkę i prąd ładowania.
    Akumulatorom szkodzi przeładowanie, rozładowanie poniżej 0,9V i przegrzanie oraz zamrożnie.
  • Pomocny post
    #5 20066022