logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kupno kamery szpiegowskiej - małe rozmiary, szeroki kąt, wykrywanie ruchu i podgląd na żywo

Kobey22 12 Wrz 2022 11:38 552 8
  • #1 20186218
    Kobey22
    Poziom 18  
    Ocena: 37
    Witam.
    Potrzebuje zakupić kamerkę szpiegowską.

Kamerka ma być umieszczona w pokoju.
    Małych rozmiarów.
    Szeroki kąt widzenia, tak aby obejmowała pokój.
    Załączać się na ruch lub głos.
    Możliwość podglądu na żywo z po za mieszkania.
    Raczej bez przewodowa (chyba że przewodowa lepsza).
    W miarę długi czas działania.
    W miarę rozsądna cena.

Nie wiem co jeszcze powinna mieć w miarę dobra kamerka.

Nie znam się na tego typu kamerkach stąd moje pytanie jaki model,
    typ i gdzie zakupić i na co zwrócić uwagę?

Pozdrawiam.
  • #2 20186310
    Mobali
    Poziom 43  
    Ocena: 3789
    Kobey22 napisał:
    W miarę długi czas działania. W miarę rozsądna cena. Nie wiem co jeszcze powinna mieć w miarę dobra kamerka.
    W miarę precyzyjny opis wymagań dotyczących urządzenia zwykle pozwala uzyskać zdecydowanie bardziej dokładne odpowiedzi.
    Kobey22 napisał:
    ...gdzie zakupić
    W sklepach dla szpionów-amatorów? Jest kilka firm, które specjalizują się w tego typu asortymencie. Wystarczy wskazać oczekiwania i wybrać sobie sprzęt. Jest tego naprawdę mnóstwo.
    Kobey22 napisał:
    ...i na co zwrócić uwagę?
    Poza kwestiami technicznymi, zdecydowanie warto barć pod uwagę także prawne konsekwencje używania tego typu sprzętu, szczególnie w przypadku wykrycia.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • #3 20186318
    Kobey22
    Poziom 18  
    Starałem się opisać jak najdokładniej czego potrzebuje.
    Nie znam się na tego typu sprzętach, nie wiem na co zwracać uwagę, czym się różnią itp itd.
    Kamerka nie jest dla mnie, nie będę opisywał sytuacji dlaczego i po co.