logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Acer Aspire A515-45 - Niebieski ekran po zainstalowaniu Windowsa

plantacja 15 Wrz 2022 22:31 393 2
REKLAMA
  • #1 20192132
    plantacja
    Poziom 9  
    Ocena: 10
    Hej

Laptop: Acer Aspire A515-45
    System: Windows 10/11
    Wiek laptopa: nowy?

Mam problem z laptopem. Laptop zakupiony 2 dni temu bez systemu z 8gb ramu. Pierwsze co było zrobione to dołożenie kolejnej kości 8gb, trochę zaniepokoił mnie wygląd części chłodzenia ale ok. Nie wiem czy to normalne czy po prostu dostałem jakąś używkę po naprawie (nie znam się na tym, aż tak).

Na początek zainstalowany został Windows 11. Instalacja wszystko ok, pierwsza konfiguracja ok, po chwili niebieskie ekran (nie robiłem zdjęcia dokładnego błędu). Sądziłem, że coś się źle zainstalowało i po próbie automatycznej naprawy, zainstalowałem ponownie system. Błąd ten sam. Jedynie co teraz mogłem zrobić to automatyczna naprawa, albo powrót do jakiegoś backupa. Po przeglądnięciu neta moim strzałem było to, że może jakiś sterownik nie współpracuje z windows 11 (chociaż je sprzedają tez z preinstalowanym Windows 11). Instalacja Windows 10 - wszystko ok, ale po chwili znowu niebieski ekran.

Te same problemy były gdy wyciągnięta była dodatkowa kość ramu.

Bez problemu mogę oddać laptopa, ale chciałbym wiedzieć czy to problem hardware czy jednak coś z softwarem, bo trochę tych problemów ma acer aspire gdy przeglądałem neta.

Dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 20192228
    dt1
    Admin grupy komputery
    Ocena: 8288
    Witaj.
    Generalnie niewiele informacji diagnostycznych.