logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Budowa szkolnego radiowęzła.

Polak99 11 Lis 2022 19:09 513 1
REKLAMA
  • #1 20279768
    Polak99
    Poziom 1  
    Witam serdecznie wszystkich.

W mojej szkole pojawił się pomysł zainstalowania radiowęzła. Ten obowiązek spadł na mnie. Do dyspozycji mam (wszytko z demontażu) 1x wzmacniacz Monacor PA-940 (wraz z innym sprzętem pokazanym na zdjęciu), 4x kolumny MRS-412T (dalej małe), 4x kolumny Monacor ETS-640/WS (dalej duże) oraz 1x kolumna do odsłuchu Monacor ESP-360/WS. Ze względu na to, że jestem w tych sprawach laikiem zwracam się z uprzejmymi prośbami: Na jaką moc muszę ustawić duże kolumny, jeżeli korytarz na którym chcę je zamontować ma kubaturę 225 m3? Jakie przekroje przewodów mogę wykorzystać do kolumn, jeżeli odległości między wzmacniaczem a małymi kolumnami wynosi 33,2 m, 36,7 m, 34,7 m oraz 38 m, a między dużymi 14 m, 18,2 m, 23 m oraz 34,5 m? Czy mogę jako pseudo-pokój studyjny pomieszczenie o kubaturze 55,8 m3? Czy mogę zamontować duży głośnik na ganku po zewnętrznej stronie pod dachem (takim jak na zdjęciu)? Jaki polecacie najtańszy możliwy mikrofon konferencyjny? W załączniku przesyłam jeszcze projekt rozmieszczenia i proszę o jego ocenę.

Z góry bardzo, bardzo dziękuję za pomoc.
    Załączniki:
    • Budowa szkolnego radiowęzła. ganek.png (450.33 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Budowa szkolnego radiowęzła. projekt.png (226.41 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Budowa szkolnego radiowęzła. wzmacniacz.jpg (2.48 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20280197
    niewolno2
    Poziom 40  
    Ocena: 1251
    Z opisu tego wzmacniacza wynika, że on nie posiada linii wyjściowej 100 V i jako jednostka napędzająca instalację radiowęzła się nie nadaje.