logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

VW T5 2004r - Uszkodzona pompa ABS (7H0 614 111 L), kontrolka ABS i kontroli trakcji, błędy

boski94 19 Lut 2023 19:27 2763 7
REKLAMA
  • #1 20447483
    boski94
    Poziom 9  
    Witam.

Mam problem prawdopodobnie z pompą ABS. Świeci mi się kontrolka od ABS-u i od kontroli trakcji, po podłączeniu komputera wyświetlają się trzy błędy jak na załączonym zdjęciu:

VW T5 2004r - Uszkodzona pompa ABS (7H0 614 111 L), kontrolka ABS i kontroli trakcji, błędy

Nie jestem mechanikiem, ale wnioskuje, że moja pompa zakończyła już swój żywot. Chciałem ją wymienić, niestety ta pompa jest bardzo rzadka (numer pompy 7H0 614 111 L) a jak taką znalazłem to kosztuje bardzo dużo. Ktoś ma może jakiś pomysł na jaką inną i o jakich numerach pompę mógłbym ją wymienić? Chyba, że ktoś ma jakiś pomysł i da się to jakoś inaczej naprawić?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi😊

Moderowany przez CameR:

Zabroniona jest dyskusja na tematy
    (...)
    7-Amatorskich napraw, przeróbek układów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3502245.html

• REKLAMA
  • #2 20447508
    piotrekwoj1
    Poziom 43  
    Ocena: 3411
    Skoro nie jesteś mechanikiem to oddaj auto do fachowca będzie szybciej taniej i bez problemu bo tak to powymieniasz części które mogą być sprawne a i tak na końcu auto trafi do specjalisty bo sam się z tym nie uporasz. Masz błędy czujników ABS, skąd wiesz że to nie one są uszkodzone tylko zakładasz że pompa. Sprawdziłeś coś jeszcze prócz tego że podpiołeś coś do odczytania błędów?
  • REKLAMA
  • #3 20447522
    boski94
    Poziom 9