logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Format komputera i szary ekran z migającym paskiem zadań

Zbysio13k 03 Mar 2023 18:12 1026 15
REKLAMA
  • #1 20468005
    Zbysio13k
    Poziom 4  
    Dziś robiłem format komputera bez systemu i gdy wszystko się już zrobiło włączył mi się komputer a na monitorze mam szary ekran i migający pasek zadań nie znam się za bardzo na komputerach i nie wiem co się dzieje Format komputera i szary ekran z migającym paskiem zadań
  • REKLAMA
  • #2 20468044
    ArturJK
    Poziom 39  
    Ocena: 772
    Zbysio13k napisał:
    nie znam się za bardzo na komputerach i nie wiem co się dzieje

W takim razie jak zrobiłeś formatowanie? Podaj parametry komputera i jaki system próbowałeś instalować.
  • #3 20468046
    Zbysio13k
    Poziom 4  
    No formatowałem tylko dyski tak tam pisało i nic innego nie robiłem.
  • #4 20468059
    ArturJK
    Poziom 39  
    Formatowanie polega na usunięciu wszystkiego z dysku/dysków, jeśli nic nie zainstalowałeś to i nic nie będzie się uruchamiać. Piszesz że jest szary ekran i migający pasek zadań, na zdjęciu widać myszkę. Nie ma czegoś takiego jak migający pasek zadań, może chodzi Ci o kursor?
  • REKLAMA
  • #5 20468065
    Zbysio13k
    Poziom 4  

Chodzi mi o to.
  • #6 20468070
    ArturJK
    Poziom 39  
    Nie załadował się poprawnie system, lub uszkodzony jest sterownik od karty graficznej, lub sama karta graficzna. Zbyt mało informacji by coś doradzić. Jaki system jest/był na tym komputerze, dlaczego było formatowanie, czy zainstalowane są sterowniki dla wszystkich urządzeń, czy przed formatowaniem też tak było...?
  • #7 20468074
    Zbysio13k
    Poziom 4