logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór amplitunera/wzmacniacza i głośników: OLED55CX3LA, Bernard G-603, PS5 - propozycje

norbix23 05 Mar 2023 13:52 552 18
REKLAMA
  • #1 20470757
    norbix23
    Poziom 3  
    Witam
    Jaki jaki dobrać amplituner czy wzmacniacz oraz głośniki pod:
    telewizor OLED55CX3LA
    Gramofon Bernard G-603
    PlayStation 5
    Jestem dość zielony w tych sprawach a ilość informacji i możliwych sprzętów w internecie mnie chyba przytłoczyła. Może ktoś kto się na tym zna, poleciłby coś ciekawego w rozsądnych cenach. Zależy mi na przyjemnym oglądaniu filmów, od czasu do czasu muzyka cyfrowa jak również ze starego gramofonu.

Dodano po 45 [minuty]:

Sam znalazlem coś takiego
    https://hifi24.pl/denon-avr-s660h-amplituner-sieciowy-5-2-hd.html
  • REKLAMA
  • #2 20471604
    rach_UMK
    Poziom 32  
    Ocena: 398
    Trochę śmieszy mnie tekst - rozsądny budżet, bo to jest względne. Dla jednych to 500zł a dla innych 20.000zł a dla trzecich jeszcze inna kwota.
    TV, Playstation oraz tym bardziej wymieniony gramofon to żadne szczególne wyzwanie dla sprzętu.
    Wskazałeś przykład DENONA, to wygląda, że idziesz bardziej w kierunku dźwięku przestrzennego niż stereo.
    Wiesz, że wybrany Denon wspiera 2 subwoofery?
    Dobrać zestaw kolumn i dwa subwoofery odpowiedni do Denona, w 10 tysi zmieścić to będzie trudno.
    Oczywiście można oczywiście znaczniej taniej, lecz będzie to kwestia tolerancji Twojego ucha.
    Ostatecznie, MUSISZ posłuchać zestawu. Ja zaproponuje co mojemu uchu, gustowi odpowiada, a to nie oznacza, ze będzie git dla Ciebie.
    A jeśli wybierzesz np. na front HECO Aurrora 1000, są na tyle efekciarskie, że być może zrezygnujesz subwooferów. Tylko nie wiem czy ten Denon ma na tyle prądu w sobie, że da odpowiedniego kopa kolumnom.