logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Monitoring domowy dla początkujących: marki, zestawy, stosunek ceny do jakości (3-4 tys.)

SuchyX 14 Mar 2023 16:39 486 4
  • #1 20488043
    SuchyX
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam zamierasz zainstalować na domu monitoring będzie to mój pierwszy zestaw więc proszę o wyrozumiałość bo jest to dla mnie obca dziedzina. Przyznam się szczerze że nie znam się ma markach która jest okey chodzi o stosunek ceny do jakości. Budżet jaki chcę przeznaczyć to tak ok 3 tyś 4 kamery + rejestrator z możliwością podglądu live np. z telefonu komórkowego. Samo zainstalowanie i podłączenie ich to dla mnie nie jest problem bo lubię majsterkować. Potrzebuje waszej porady odnośnie marki abym nie kupił czegoś co potem bym miał żałować. Interesuje mnie aby nocą była dobra jakość a co do śledzenia ruchu to nie koniecznie musi mieć.

Zastanawiałem się nad takim czymś bo tak mi na szybko wpadło i zaznaczam że to przypadkowy wybór.

https://inteligentnydom.co/bezpieczenstwo/mon...tor-8-kanalowy-reolink-rln8-410-2tb-dysk-2tb/
  • #2 20488074
    rutra111
    Poziom 24  
    Ocena: 151
    Witam.
    Jeżeli możesz to odpowiedz na te kilka pytań. Bedzie łatwiej Tobie coś podpowiedzieć i doradzić.

3.1 Systemy telewizji przemysłowej /CCTV/
    – budżet
    – wymagania stawiane systemowi, w jakim celu zakładany jest monitoring
    – ilość kamer
    – szerokość obserwowanej sceny i maksymalną odległość od kamery
    – warunki oświetleniowe
    – minimalny czas zapisu /archiwizowania/ nagrań
    – dostęp do nagranego materiału; zdalny, lokalny na monitorze, na TV lub innych multimediach
    – szczegółowość (rozpoznanie twarzy, tablic rejestracyjnych, sylwetki, widok ogólny)
    – zdjęcie lub rysunek terenu, który ma zostać objęty monitoringiem