logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Panasonic tx-l42et60e - Drgania obrazu, rozwarstwianie się obrazu.

LewusiKxD 25 Mar 2023 23:40 1263 7
REKLAMA
  • #1 20508697
    LewusiKxD
    Poziom 7  
    Witam, jak w temacie. Jestem początkujący i proszę o pomoc.
    Telewizor uruchamia się szybko i normalnie. Od razu po uruchomieniu na ekranie niezależnie od wejścia dochodzi do drgań i rozwarstwień obrazu jak poniżej na filmie. Wejście czy kanał nie ma różnicy. Obraz rozwarstwia się nawet w MENU. zbadałem największe elektrolity (miernikiem) i pojemność jest prawidłowa. Chciałem przede wszystkim, nim zacznę wylutowywać kondensatory i je sprawdzać testerem, dowiedzieć się gdzie zacząć prawidłowo poszukiwania? Może powinienem zacząć od znalezienia matrycy na podmianę? Jeszcze jestem zielony także proszę kogoś z wiedzą o wyrozumiałość. Pozdrawiam.

Dodano po 6 [minuty]:

Zapomniałem dopisać, nie udało mi się znaleźć w bazie schematów plików do tego modelu, pomoc pod tym względem mile widziana.
    Matryca po 30min z lewej strony robi się mocno ciepła (na pewno matryca bo płytka z prockiem jest trochę bliżej środka telewizora).
    Po włączeniu lekkie brzęczenie z prawej strony telewizora (nie z głośnika - sprawdzone).
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 20509031
    lisek
    Serwisant RTV
    Ocena: 6857
    Na tym forum (TV Serwis) napisano > opcja : Szukaj
    * pole w ramce ,prawa strona nad tematami
    Cytat:
    Fraza: rozwarstwienie Szukaj na wybranych forach Znaleziono 69 wyników

1. na OSD masz to samo ?
  • REKLAMA
  • #4 20509068
    maksar
    Poziom 34  
    Ocena: 1029
    lisek napisał:
    1. na OSD masz to samo ?

* trzeci wiersz, ostatnie zdanie.
    LewusiKxD napisał:
    Obraz rozwarstwia się nawet w MENU.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 20509082
    lisek
    Serwisant RTV
    Wyglada na matrycę, ale ten obraz z HDMI ?