logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Prąd znika w pokoju po uruchomieniu komputera: przyczyny, gniazdka, listwa, możliwe rozwiązania

Nieelektryczka 19 Kwi 2023 14:14 1458 9
  • #1 20547010
    Nieelektryczka
    Poziom 2  
    Dzień dobry,
    jestem wielkim laikiem jeśli chodzi o sprawy związane z prądem, więc w domu też nie mam żadnych specjalistycznych narzędzi 😓, a sprawę też przedstawię najpewniej uproszczonym językiem.

Chciałam się zapytać, czy ktoś z Państwa miał jakiś podobny problem do mojego albo wie, gdzie szukać jego przyczyny?

Chodzi o to, że w pokoju mam gniazdko, do którego przez 14 lat podpięte były zawsze komputery (do 2014 stary, a przez te 9 lat jest ciągle jeden i ten sam), wszystko działało ogólnie bez zarzutu. Teraz nagle zaczął się problem, gdyż po uruchomieniu komputera wyłącza się zarówno on, jak i chyba prąd znika z gniazdka. (Myślałam wcześniej, że to tylko listwa się psuje, jednak po wymianie dalej jest to samo).
    Największym zaskoczeniem jest to, że komputer ten (podpięty tak jak wcześniej do listwy) normalnie działa, gdy jest podłączony do innego gniazdka za pomocą tej samej listwy.