logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Fermax VEO Duox (ref. 9445) - brak dostępu do trybu serwisowego, komunikat o błędnym kodzie

PrzemekToczek 22 Kwi 2023 00:45 5979 15
  • #1 20550489
    PrzemekToczek
    Poziom 3  
    Ocena: 2
    Dzień dobry,

jestem kompletnym laikiem w temacie. Do mieszkania w bloku kupiłem używany domofon Fermax VEO duox - wersja bez wifi. Z tego co wiem, ma numer ref. 9445. Problem polega na tym, że pokazuje obraz z kamery, ale gdy ktoś dzwoni... na klatce pokazuje komunikat o nieprawidłowym kodzie. Chcę więc wejść w "tryb serwisowy" w moim urządzeniu, żeby tam pogrzebać. W jednym z wątków wyczytałem, że trzeba tam wpisać numer mieszkania... Do trybu powinien prowadzić skrót klawiszowy F1+kluczyk - i tak jest w innym wątku, w instrukcji, na YouTube... Tymczasem u mnie po wciśnięciu tych guzików nic się nie dzieje... i co robić?! Czy to felerny domofon czy może znacie inną przyczynę?

Będę wdzięczny za wszelkie rzeczowe odpowiedzi,

Pozdrawiam,

Przemek
  • #2 20550658
    Ircys
    Specjalista Domofony
    Ocena: 2085
    Daj zdjęcie kasety przy drzwiach wejściowych, z której się do Ciebie dzwoni
  • #3 20550976
    PrzemekToczek
    Poziom 3  
    [img-0] [img-1]

Hej,

dzięki za odpowiedź. Dodaje zdjęcia.

Pozdrawiam!

Dodano po 1 [minuty]:

Fermax VEO Duox (ref. 9445) - brak dostępu do trybu serwisowego, komunikat o błędnym kodzie Fermax VEO Duox (ref. 9445) - brak dostępu do trybu serwisowego, komunikat o błędnym kodzie
  • #4 20551202
    Ircys
    Specjalista Domofony
    OK, monitor jest właściwy, a tu miałem trochę wątpliwości.

Jeżeli kupiłeś używany monitor, to znaczy, że jest on już zaprogramowany na jakiś inny numer. Trzeba przejść procedurę programowania od początku.