Witam od niedawna jestem posiadaczem ix35 z silnikiem benzynowym 2.0 MPI 4wd 2013r. Nie wiem czy nazywać to dużym problemem czy jakaś błahostką ale od pewnego momentu przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon zapala się kontrolka napędu która powinna zgasnąć a tak się nie dzieje. Problem nie występuje cały czas. Czasami jest wszystko ok kluczyk w stacyjkę pozycja zapłon kontrolki gasną (tą od napędu też) odpalam i jest ok czuć że auto rwie na cztery łapy no ale czasami gdy ta kontrolka nie zgaśnie no to mam wrażenie że pracuje tylko przedni napęd. O co tu chodzi... Nie jestem mechanikiem i nie znam się na mechanice no ale jeśli była by uwalona jakąś część mechaniczna napędu to problem bym by cały czas kontrolka swieciła by cały czas a tutaj tak nie jest czasami ta kontrolka gaśnie i jest ok a czasami nie. Czy ktoś już miał takie objawy.
Nic jeszcze nie zostało zdiagnozowane i sprawdzone bo to świeża sprawa,a od ręki nikt nie sprawdzi. Dzisiaj będę dzwonił do mechanika żeby go podpiął pod komputer i sprawdził.
===================
W momencie jak zaprowadziłem auto, żaden błąd na desce się nie wyświetlał ( tak jak mówiłem raz wyskakiwał raz nie, no i tym razem też go nie było) no ale pojechałem do mechanika podpiął pod komputer i wyświetliły się takie kody błędu: P1779 P0602 P1822.
Mechanik twierdził ze były to błędy kiedyś zapisane w historii.
Usunął je i póki co nic jeszcze nie wyskoczyło na desce ale z tyłu głowy mam taką niepewność, bo usunięcie błędów, to nie usunięcie problemu.
Nic jeszcze nie zostało zdiagnozowane i sprawdzone bo to świeża sprawa,a od ręki nikt nie sprawdzi. Dzisiaj będę dzwonił do mechanika żeby go podpiął pod komputer i sprawdził.
===================
W momencie jak zaprowadziłem auto, żaden błąd na desce się nie wyświetlał ( tak jak mówiłem raz wyskakiwał raz nie, no i tym razem też go nie było) no ale pojechałem do mechanika podpiął pod komputer i wyświetliły się takie kody błędu: P1779 P0602 P1822.