logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Odpowietrzanie bojlera elektrycznego Like 80 l - poszukiwana instrukcja

MKr1 14 Lip 2023 09:52 1323 11
REKLAMA
  • #1 20653794
    MKr1
    Poziom 3  
    Bojler elektryczny Like 80 l- czy posiada ktoś instrukcję do tego bojlera? Szukam instrukcji jak go odpowietrzyć przede wszystkim.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 20653859
    viktor1950
    Poziom 30  
    Ocena: 368
    Odpowietrzanie bojlera elektrycznego Like 80 l - poszukiwana instrukcja
    Tutaj masz budowę bojlera, jak on może się zapowietrzyć?
  • #5 20653985
    MKr1
    Poziom 3  
    Spadło ciśnienie wody i tak jakby nie wiem jak to nazwać, bo jestem laikiem - krztusi się woda po odkręceniu kranu. Gdzieś wyczytałem, że może to być kwestia zapowietrzenia bookera. To stary boiler elektryczny zamontowany na działce rekreacyjnej, po zakupie domku boiler nie był wymieniany, taki zastaliśmy. Tylko zastanawia mnie jeszcze coś, zawsze mi się wydawało, że podłączenia są od dołu, a ten ma tak dziwnie z boku. Możliwe to, że zamiast w poziomie został zamontowany w pionie?
  • REKLAMA
  • #6 20653988
    ssllaawweekk
    Poziom 20  
    Ocena: 87
    Potwierdzam, wystarczy w przypadku bojlera wypuścić powietrze przez kran z ciepłą wodą.
  • #8 20653995
    MKr1
    Poziom 3  
    Chyba tak na szybko nie dam rady zrobić zdjęcia, bo tu fachowiec, poprzedni właściciel tak go zabudował, że trzeba pół domku rozebrać najpierw.
  • REKLAMA
  • #9 20654005
    ssllaawweekk
    Poziom 20  
    Ocena: 87
    A masz chociaż dostęp do tabliczki znamionowej tego bojlera??
  • #10 20654113
    MKr1
    Poziom 3  
    Ledwo wcisnęłam rękę, lepszego nie zrobię.
    Odpowietrzanie bojlera elektrycznego Like 80 l - poszukiwana instrukcja Odpowietrzanie bojlera elektrycznego Like 80 l - poszukiwana instrukcja
  • #11 20655649
    MKr1
    Poziom 3