logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak udostępnić internet radiowy z D-Link DWL-520 na drugi komputer?

ziutostar 26 Lis 2005 10:57 963 5
REKLAMA
  • #1 2027506
    ziutostar
    Poziom 14  
    Ocena: 7
    Witam wszystkich.
    Mam internet radiowy karte radiowa d-linka dwl-520 i zintegrowana karte ethernet .Czy moge udostepnić net na drugi komputer za pomoca mijej zintegrowanej karty.Jak tak to w jaki sposób.
  • REKLAMA
  • #2 2027594
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 845
    Możesz udostępnić.

Np za pomocą wbudowanego w Windows mechanizmu ICS (zaptaszkować "włącz udostępnianie to połączeni internetowego ..." w konfiguracji).
  • REKLAMA
  • #3 2027860
    ziutostar
    Poziom 14  
    Ocena: 7
    A czy admin będzie wiedział że udostempniam neta na 2 komp bo jestem w sieci i net jest dzielony na roucie czy jak podepne 2 kompa który ma inny adres mac admin się pokamuje że udostepniam neta na 2 komp czy mechanizm ten działa na zasadzie tej że jak ten 2 komp chce połączyć sie do jakiejs strony www to komunikuje sie z moim i dopiero mój komp wysyła info że chce wejść na taka strone i admin widzi tylo mój adres mac i ip
  • REKLAMA
  • #4 2028500
    trocse
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 28
    Jak idzie przez twoj komp to jest widoczna informacja o jego MAC i IP, ale admin zawsze ma mozliwosc wykrycia podzialu lacza a czasem przeciwdziala takim podzialom, problem tylko w tym czy admin wogole chce szukac info czy ktos dzieli czy nie.
  • REKLAMA
  • #5 2029994
    ~sojer
    Poziom 27  
    Ocena: 24
    Ja w swojej sieci bez problemu wykrywam, czy ktoś udostępnia połączenie, ale z wiadomych względów nie będę pisał jak :P
    Za taki wybryk odcinam neta na 3 dni, a że płacone jest za miesiąc z góry to skutecznie odstrasza to oszustów.
  • #6 2030077
    krzych606
    Poziom 14  
    Ocena: 16