logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Uszkodzenie akumulatora i nadpalony przewód - niedokręcone klemy w Mercedesie C klasa

questp 01 Gru 2023 09:01 624 7
REKLAMA
  • #1 20841111
    questp
    Poziom 2  
    Cześć, jestem laikiem w tych tematach dlatego zwracam się o pomoc tutaj. Ostatnio przekładałem akumulator ze swojej C klasy do innej C klasy, żeby uruchomić auto, ale nie dokręciłem odpowiednio mocno klem i po kilku próbach odpalenia auta usłyszałem strzał. Zbagatelizowałem to i przełożyłem akumulator z powrotem do swojego auta. Od tego momentu zdażało się, że auto odpalało i po sekundzie gasło, zdarzyło się to kilka razy, aż do momentu gdy nawigacja zaczęła się włączać i wyłączać w trakcie jazdy wtedy zajrzałem do akumulatora i zobaczyłem lekki ogień i nadpalony przewód przy dodatnim biegunie( chyba przewód od masy jeśli jest on przy dodatnim biegunie), zauważyłem, że jest on niedokręcony. Przykręciłem przewód, ale od tego momentu nie odpalałem auta, bo nie wiem co tak naprawdę było przyczyną nadpalonego przewodu. Powiedzcie mi proszę, czy akumulator mógł zostać uszkodzony przez nie dokręcenie klem i słyszalny strzał z jego okolic? Czy może przyczyna mógł być ten nie dokręcony przewód? Mam nadzieję, że opisałem problem w miarę zrozumiale. Z góry dziękuję za pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20841129
    Dziarski Hank
    Poziom 34  
    Ocena: 934
    Oczywiście, słaby styk przy rozruchu to wydzielanie bardzo dużej ilości ciepła albo nawet znaczne iskrzenie.
  • REKLAMA
  • #3 20841132
    questp
    Poziom 2  

Czyli powodem nadpalenia tej izolacji mógł być lub był niedokręcony przewód?
  • Pomocny post
    #4 20841189
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Ocena: 6666
    Wrzuć zdjecie co tam znalazłeś.
  • REKLAMA
  • #5 20841284
    questp
    Poziom 2  
    Cos takiego
    Załączniki: