logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Miele KFN9753iD dziwny problem z chłodziarką

daroo2 13 Sty 2024 22:25 873 9
REKLAMA
  • #1 20907919
    daroo2
    Poziom 6  
    Witam,
    Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i za wszystkie źle opisane rzeczy i czynności z góry przepraszam. Proszę o pomoc/radę specjalistów od chłodnictwa. Otóż powyższy model chłodziarko-zamrażarki (w zabudowie) płata mi nie lada figle. 4 miesiące temu moja córka nie domknęła drzwi w lodówce, założyła słuchawki i poszła spać. Sprzęt piszczał przez całą noc (12 godz.) aż wysiadł agregat. Dodam, że lodówka nie jest nowa, 2010 rok produkcji. Po obszernych poszukiwaniach w końcu wezwałem fachowca, który zgodził się przyjechać do MIELE. Na 5 "specjalistów" tylko jeden się podjął wyzwania.