logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Mastercook KI282X DFUT zapach palonego plastiku z kuchenki indukcyjnej

Sokół 21 Lut 2024 17:14 477 4
REKLAMA
  • #1 20972120
    Sokół
    Poziom 12  
    Ocena: 9
    Witam.
    Od kilku lat jestem posiadaczem kuchenki indukcyjnej, z piekarnikiem elektrycznym. Od wczoraj przy używaniu indukcji wyczuwalny jest specyficzny zapach plastiku. Dziś sprawdziłem gniazdko, wtyczkę i przyłącze do kuchenki - są w porządku, nie są ciepłe, a ich kolor jest normalny. Wyczyściłem również wentylator, natomiast po włączeniu któregokolwiek pola grzewczego powoduje iż zapach się znacznie nasila, nie wiem z którego miejsca. Sprawdzałem korektorki - nie są zaśniedziałe. Sytuacja ta występuje jedynie podczas używania indukcji.

Co może być przyczyną, nie mam tu dużego doświadczenia, ale jak się domyślam coś się może upalać. Może ktoś z Was miał podobny przypadek z tą kuchenką? Czekam na wszelkie sugestie i wskazówki. Pozdrawiam - Mariusz.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20972134
    freebsd
    Poziom 42  
    Ocena: 2026
    W zaistniałej sytuacji sugeruję zaprzestać używania kuchenki, by ograniczyć uszkodzenia, oraz poszukanie serwisu, który sprawdzi, co się dzieje wewnątrz kuchenki.
  • REKLAMA
  • #3 20972144
    Sokół
    Poziom 12  
    Dziękuję za sugestię, kuchenka jest nieużywana, odłączyłem ją od zasilania.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 20972166
    freebsd
    Poziom 42  
    Ocena: 2026
    Piszesz, że zapach wydobywa sie ze środka. Trzeba rozkręcić i sprawdzić. Powinno być widać uszkodzenia, czy stopienia. Przez "internet" ciężko coś więcej poradzić.
    Istotne jest to, że skoro nadal działa, to może uda się taniej naprawić, gdy uszkodzenia nie zrobiły jeszcze się większe.
  • #5 20996652
    Sokół
    Poziom 12