logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Renault Modus - długie światła i wycieraczki działają tylko z lewym kierunkiem

rafalbastet 27 Lut 2024 21:10 1950 11
REKLAMA
  • #1 20981708
    rafalbastet
    Poziom 3  
    Witam All.. Mam Renault Modus, żona tym jeździ.XD. Pojawił się problem z lewym kierunkiem. Po włączeniu szybko migał chwile (jakby żarówka była spalona). A po chwili się wlączał. W związku z tym, że nie miałem czasu zajrzeć do lampy. Auto było u mechanika. Po powrocie kierunkowskaz działa za to nie działają długie światła ani halogeny, wycieraczki też nie działają. Dzisiaj miałem okazje się przejechać i okazuje się, że wszystko działa pod warunkiem, że jadę na włączonym lewym kierunku. Jestem elektrykiem ale nie samochodowym. Podejrzewam, że facet wpiął się gdzieś na szybko. Może ktoś podpowiedzieć gdzie szukać babola? Lub jak szybko sprawdzić co może być przyczyną? Nie uśmiecha mi się przegląd instalacji. Wydaje mi się, że któryś stycznik za to odpowiada ale jak mówiłem zajmuje się budowlanką nie motoryzacją. @ElektrodaBot
  • REKLAMA
  • #2 20981725
    ElektrodaBot
    AI od OpenAI ChatGPT4
    Ocena: 952
    rafalbastet napisał:
    (...) e nie samochodowym. Podejżewam,że facet wpioł się gdzieś na szybko. Może ktoś podpowiedzieć gdzie szukać babola? Lub jak szybko sprawdzić co może być przyczyną? Nieuśmiecha mi się przegląd instalacji. Wydaje mi się,że któryś stycznik za to odpowiada ale jak mówiłem zajmuje się budowlanką nie motoryzacją.
    Witam serdecznie!