logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Polar TS176 cykl pracy lodówko-zamrażalnika czy rozmrożenie pomoże?

killswitch69 08 Kwi 2024 18:08 231 6
REKLAMA
  • #1 21037766
    killswitch69
    Poziom 2  
    Witam,

Wie ktoś, jaki tryb pracy jest prawidłowy w takim starym lodówko-zamrażalniku? Obecnie urządzenie pracuje około 40-70 minut, po czym wyłącza się na 1,5 h. Nie wiem, czy to powód do zmartwień, czy raczej nie. Nie wiem, czy wpływ na to może mieć dość gruba warstwa lodu, która się zebrała w zamrażalniku w górnej części. Jest to wynajmowane mieszkanie, a taki sprzęt jest tu na wyposażeniu, więc chciałbym się dopytać, czy obecny tryb pracy jest prawidłowy, i jeśli nie, to czy rozmrożenie tego urządzenia pomoże. Jestem totalnym laikiem, więc prosiłbym o pomoc :)

Pozdrawiam :)
  • REKLAMA
  • #2 21037848
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4561
    Bardzo ogólnie można powiedzieć, ze gruba warstwa lodu powoduje, że trzeba długiej pracy agregatu by obniżyć temperaturę, ale później ten lód dłuższy czas ją utrzymuje. Po rozmrożeniu beą te okresy -tak pracy agregatu, jak i postoju krótsze.
    Oczywiście w grę wchodzi tu też zużycie agregatu- dłuższa praca by osiągnąć odpowiednią temperaturę.
  • REKLAMA
  • #3 21037972
    killswitch69
    Poziom 2  
    @stanislaw1954
    Czyli reasumując nie zrobi to dużej różnicy, bo będzie się lodówka krócej chłodzić, ale i częściej włączać, ale dla dobra agregatu lepiej tego lodu się pozbyć? Co do przerw i długości chłodzenia nie ma się póki co martwić?
  • REKLAMA
  • #4 21038066
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Rozmrozić i zobaczysz co będzie później, ale po co agregat ma pracować godzinę.
  • #5 21038281
    killswitch69
    Poziom 2  
    @stanislaw1954 Dzięki za podpowiedź, spróbuję się tym zająć dziś po pracy i dam jutro znać, czy te czasy się zmieniły.
    :arrow: Poprawiłem TONI_2003