logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Niewidoczna partycja na dysku w Windows 7 - jak odzyskać?

rogiervonweyten 25 Kwi 2024 17:02 936 16
REKLAMA
  • #1 21059905
    rogiervonweyten
    Poziom 4  
    Witam.
    Mam problem z partycjami na dysku a ściślej mówiąc Uciekła mi jedna partycja z danymi. Załączam zdjęcie z programu DMDE gdzie widać jakiś problem ( przepraszam Was jestem jestem totalnym amatorem w tej kwesti i zdjęcie z Disk Management . Miałem na dysku dwie partycje a teraz widać tylko jedną. System operacyjny Win7. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu

Zrzut ekranu z programu DMDE pokazujący struktury partycji na dysku, na którym brakuje jednej partycji.
    Zrzut ekranu z zarządzania dyskami w systemie Windows 7 pokazujący brakującą partycję.
  • REKLAMA
  • #2 21059925
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1331
    Przecież masz dwie partycje a nawet trzy? W jakich okolicznościach powstał Ci ten problem i uciekły Ci dane? Jakiego typu były to dane? Programy do odzysku danych nie pokazują nic do odzysku?
  • REKLAMA
  • #3 21059946
    rogiervonweyten
    Poziom 4  
    Mam dwa dyski 1T i 500GB oba są podzielone po dwie partycje co powinno dawać 4 a mam 3. Podczas instalacji systemu wcześniej odpiołem dysk żeby nie stracić danych tak na wrazie Wu :) Po zainstalowaniu systemu podłączyłem dysk i tak się zaczęła historia.
  • #4 21059995
    WojtasJD
    Poziom 43  
    Ocena: 1575
    Partycja 195,22 GiB nachodzi na następną.
    W Parametry We/Wy - zakładka |Interfejs| urządzenia zaptaszkuj zezwolenie na zapis.
    Zaznacz $Noname 01 i [Usuń] a wstaw znalezioną (niżej) $Noname ... i zastosuj zmiany.
    (po drodze jeszcze powinna być poprawka bootsektora z kopii)
  • #5 21059996
    kaleron

Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Ocena: 2320