logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przypisać klawisze do zmiany stanu pinu D0 portu LPT?

skoq 05 Gru 2005 21:03 5704 6
REKLAMA
  • #1 2057042
    skoq
    Poziom 13  
    Ocena: 1
    Witam, mam taki problem, jestem początkującym programistą i nie wiem jak zrobić aby po naciśnięciu np strzałki na pinie D0 portu LPT wystawić stan 1 lub 0. Czy moglby mi ktos pomoc?? tylko tak łopatologicznie :P

P.S. Samo sterowanie portem mam opanowane :)
  • REKLAMA
  • #2 2057108
    elektryk
    Poziom 42  
    Ocena: 241
    I pewnie kolega lubi się bawić w 20 pytań bo nawet nie podał pod jaki system operacyjny ani jak ma to dokładnie współpracować z systemem.
  • REKLAMA
  • #3 2057125
    skoq
    Poziom 13  
    nie wiem czy problemem jest to aby dzialalo pod win XP oraz 95, to ma byc sterowanie silniczkiem z portu lpt ale przy pomocy klawiatury, a nie np buttonow

A tak przy okazji nie lubie sie bawic w 20 pytan i odpowiedzi bo zalezy mi na szybkiej odpowiedzi, a ze jestem poczatkujacy to nie wiem jakie konkretne inforamcje sa wazne
  • REKLAMA
  • #4 2058548
    robson_s-ec
    Poziom 15  
    Ocena: 4
    Chyba jednak to jest 20 pytań:(
    Jaki język/kompilator, system operacyjny.
    Ogólnie pod konsole (w C) getch() i badsz co otrzymales switchem.
    A w okienkowej wersji piszesz swój event OnKeyDown, albo przyporządkowujesz skruty klawiszowe do buttonów.
  • #5 2059968
    skoq
    Poziom 13  
    Sorki, moj blad zapomnialem umiescic w jakim jezyku pisze choc wydawalo mi sie ze napisalem, jest to visual basic, kompilator to Visual Basic 5.0, a OS to WIN XP. pozdroofka i jeszcze raz sorki bo o tym to ewidentnie zapomnialem badz przeoczylem
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 2061199
    sivex
    Poziom 27  
    Ocena: 25
    No tak.
    Standardowo odsylam do tego tematu :)

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic328008.html