logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fotopułapka HC900 LTE - Jak długo działają akumulatorki AA 2300mAh Energizer Recharge?

BiuroSzafa 13 Cze 2024 17:21 1584 10
  • #1 21118042
    BiuroSzafa
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Witam,
    Jestem zielony w tych fotopułapkach, kupiłem na OLX (bardzo ale bardzo NIE POLECAM OLX). Biorę odpowiedzialność za te słowa, sprzedający tragedia. OLX szkoda gadać, innym razem. Fotopułapka HC900 LTE, instrukcja po angielsku poradziłem sobie, Jeśli chodzi o wersje, ( NIE TRZEBA ROZKRĘCAĆ ) Włącz test, menu, przewijanie do końca klik w VER ( version ) wyświetli się wersja oprogramowania fotopułapki.
    A, CD dołączone z programem do w/w fotopułapki nie ma możliwości zmiany operatora, dlatego mam Orange, kartę micro SD zmieniłem z 64 na 32 i jest fajnie, a wpisać nr telefonu tylko sam bez +48. Jeśli chcesz mieć wysyłane również filmy, to musi zostać zrobiona konfiguracja po SMTP, MMS-em filmu nie otrzymacie. Karta 64GB jest zdecydowanie za duża. Te kamery obsługują do 32 i takie są polecane.
    Pytanie ile wytrzymać powinny akumulatorki AA 2300mAh Energizer Recharge. Ja muszę ładować co dwa dni ( kupione niby nowe w neonet ), karta SIM Orange 5GB na ile wystarczy mi 3-4 dni. Jutro będę wiedział ile tych akumulatorków będę musiał oddać.
  • #2 21118122
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 21118173
    BiuroSzafa
    Poziom 3  
    >>21118042
    Witam, dzięki dokładnie mówiąc sprawdzę jakie jest ustawienie, ale dopiero jutro. W trzy dni zrobiła 300 zdjęć, zwykłe baterie alkaliczne wytrzymają do 10 dni. Dziś od godziny 16:00 wysłała 4 zdjęcia, im bardziej słabną akumulatorki, tym przestaje wysyłać, ale zapisuje na karcie micro sd, filmiki zapisuje na kartę, nie wysyła, bo mam konfigurację zrobioną po MMS, a jak pisałem, po MMS nie wysyła.
    Jutro dam znak ile aku mam do reklamacji
  • #4 21119270
    BiuroSzafa