logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak podłączyć gramofon Unitra Fryderyk 620 do TV lub wieży? Co dokupić?

leszekpanka 08 Sie 2024 12:19 747 17
REKLAMA
  • #1 21184186
    leszekpanka
    Poziom 2  
    Witam
    Posiadam gramofon Unitra Fryderyk 620. Planuję zanieść go do serwisu.
    A że jestem zielony w temacie gramofonów, moje pytanie jest następujące:

Co mam dokupić, aby podłączyć go pod TV lub wieżę?
    Przedwzmacniacz? Wzmacniacz? czy to i to? Bo nie wiem czym się różnią od siebie.

Gdyby ktoś mógł mi krok po kroku jak krowie na rowie, wytłumaczyć co i jak, żebym mógł się cieszyć grającym sprzętem to byłbym BARDZO WDZIĘCZNY :)

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21184207
    Adam-T
    Poziom 41  
    Ocena: 1093
    leszekpanka napisał:
    podłączyć go pod TV

Chcesz gramofon podłączyć pod TV? Przecież to sprzęt audio a nie video. ;)
    leszekpanka napisał:
    wieżę?

Żeby coś doradzić to musimy wiedzieć co to za wieża, bo może się okazać, że nic nie musisz dokupować?
  • Pomocny post
    #3 21184271
    acctr
    Poziom 39  
    Ocena: 2021
    Adam-T napisał:
    Chcesz gramofon podłączyć pod TV? Przecież to sprzęt audio a nie video.

Mamy XXI wiek a w TV głośniki oraz wzmacniacze mocy, ludzie używają tego do słuchania muzyki :D

Generalnie to gramofony są podłączane poprzez filtr RIAA, ale może już takowy siedzi wewnąrz.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 21184287
    Adam-T
    Poziom 41  
    acctr napisał:
    Mamy XXI wiek a w TV głośniki oraz wzmacniacze mocy

No popatrz to ja tyle czasu, żyłem w nieświadomości ;)
    Tak czy inaczej za cholerę mi to ni jak nie pasuje, może jakiś soundbar czy inny głośnik bluetooth, ale TV? A do tego jeszcze autor (w domyśle) ma wieże.
    Chyba ja jakiś staroświecki jestem :D

No dobra: autorze napisz też jaki masz TV?
  • #5 21184342