logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór lodówki NoFrost: LG, Samsung, Smeg czy Ikea? Bez kostkarki, do 70 cm szer.

queenoftheclouds 04 Paź 2024 20:58 1077 0
REKLAMA
  • #1 21250673
    queenoftheclouds
    Poziom 1  
    Dobry wieczór,
    Szukam porady w wybraniu lodówki.
    Moja stara lodóweczka (Ariston :D) niedomaga, a że jestem w trakcie remontu, to idąc za ciosem wymienię lodówkę.
    Nie znam się na tym kompletnie, kiedy remontowałam kuchnię w 2017, kupiłam zmywarkę Boscha, uwielbiam ją, i jak mi padnie, kupię ponownie tylko Boscha.
    Jeśli chodzi o lodówkę - mam mętlik. Z jednej strony naczytałam się, że tylko LG lub Siemens, z drugiej, że absolutnie nie.
    Może być do zabudowy (mam malutką kuchnię), bo szafki mam z Ikeii i jeszcze są dostępne moje fronty, aczkolwiek nigdy nie byłam przekonana co do zabudowy.
    Marzył mi się zawsze Smeg, ale wydaje mi się, że pomimo, że na sprzęcie oszczędzać nie chcę, to nadal jest to przegięcie z ceną, a też i nie ma niewiadomo jakich wypasionych funkcji. W innym wątku przeczytałam, że teraz sporo lodówek wolnostojących oddaje ciepło bokiem, więc nie może stać blisko szafek - no więc jeśli nie decyduję się na zabudowę, to lodówka będzie stała na styk między szafkami, zatem wciąż musi oddawać ciepło tyłem.
    Nie interesuje mnie to całe poidło i kostkarka, dla mnie jest to strata miejsca, i zwiększenie ryzyka awaryjności. Fajnie natomiast dla mnie wyglądają opcje szuflad z kontrolą wilgotności, ale nie wiem też, na ile to działa, a na ile jest to chwytem marketingowym. Jedyne co MUSI mieć ta lodówka, to nofrost.