logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Subwoofer Monacor Sound-100sub buczy po podłączeniu zasilania - co sprawdzić?

jablonskipiotrch 15 Lis 2024 20:00 390 5
REKLAMA
  • #1 21304675
    jablonskipiotrch
    Poziom 2  
    Witam,

Mam problem z Subwooferem Aktywnym Monacor Sound - 100sub. Po podłączeniu zasilania głośno buczy. Nie znam się kompletnie na temacie ale chętnie bym poznał rozwiązanie. Suna dostałem gratis bo podobno od czasu do czasu buczał, ale on cały czas buczy. Do wczoraj był używany. Jeśli macie czas to proszę o info. Na płycie widać jakiś czarny nalot jakby się coś przetopiło. Czy to w ogóle jest do naprawy?

Wnętrze subwoofera Monacor Sound - 100sub z widocznymi elementami elektronicznymi i ciemnym nalotem. Wnętrze subwoofera Monacor Sound - 100sub z widocznymi elementami elektronicznymi i czarnym nalotem. Zdjęcie wnętrza subwoofera Monacor Sound - 100sub pokazujące płytkę z elektroniką z widocznym czarnym nalotem. Wnętrze subwoofera Monacor Sound - 100sub z widocznymi płytkami elektronicznymi i kablami. Wnętrze subwoofera Monacor Sound 100sub z widocznymi elementami elektronicznymi, w tym cewką i kondensatorami. Wnętrze subwoofera Monacor Sound - 100sub z widocznym transformatorem, radiatorami i przewodami. Blok transformatora wewnątrz subwoofera z czarnym nalotem i kablami Wnętrze subwoofera Monacor Sound - 100sub z widocznymi kondensatorami i czarnym nalotem Tylny panel subwoofera aktywnego Monacor Sound-100SUB z widocznymi elementami sterującymi i gniazdami podłączeniowymi.
    AI: Jakie urządzenia są podłączone do subwoofera, gdy pojawia się buczenie? Czy jest podłączony bezpośrednio do zasilania, czy do innego sprzętu audio?
    Brak urządzeń, urządzenie bezpośrednio do kontaktu podłączone.
    AI: Czy próbowałeś już jakichś kroków, aby rozwiązać problem z buczeniem? Jeśli tak, to jakie?
    Nie wiem od czego zacząć