logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Xbox - Naprawa pada, wymiana uszkodzonych elementów?

mlykofl 14 Gru 2024 16:35 567 3
REKLAMA
  • #1 21348093
    mlykofl
    Poziom 9  
    Ocena: 15
    Cześć!
    Pad z Xboxa odmówił posłuszeństwa, nie reaguje, nie załącza się z bateriami, jak i z kablem.
    Rozebrałem go
    Popatrzyłem troszkę, no i widzę takie coś:
    Rozmontowany pad do Xboxa z widoczną płytką drukowaną i elementami elektronicznymi. Zbliżenie na płytę główną zdemontowanego kontrolera Xbox z widocznymi komponentami elektronicznymi. Płytka elektroniczna kontrolera Xbox z widocznymi komponentami i ścieżkami.

Moje pytanie, czy da się to wymienić? Wystarczy to wylutować i przylutować nową?

A może to nie to 🤔
    Proszę o pomoc, jestem amatorem, nie uśmiecha mi się dać za nowy controller 250zł

Jak dam radę naprawić to chcę spróbować i się podjąć

Pozdrawiam
    Sebastian.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21348098
    Ricoh_220

Poziom 38  
    Ocena: 752
    Masz wyrwane gniazdo jak uda ci się to połączyć prawidłowo to moze wystaczy i zadziała.
    Konto firmowe:
    Zakład techniki biurowej"Kserograf" .Serwis kserokopiarek i urzdzeń marki ricoh
    Bronowicka 73, Kraków, 30-091 | Tel.: 603XXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: https://kserograf.e.pl
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21348100
    madamsz1
    Poziom 42  
    Ocena: 1697
    mlykofl napisał:
    Proszę o pomoc, jestem amatorem, nie uśmiecha mi się dać za nowy controller 250zł
    Jak dam radę naprawić to chcę spróbować i się podjąć

Napiszę tak, nie wiem jakim jesteś amatorem i jakim dysponujesz sprzętem, ale robota tu jest żmudna dokładna na dobry sprzęt. Odtworzenie tych ścieżek, połatanie tego i czy to było winą awarii ? czy to powstało przy nieumiejętnym rozbieraniu a usterka będzie w dalszym ciągu ?
    250zł może okazać się nie taka dużą kwotą.