logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brzydki zapach z odpływu wanny - brakujący element żeliwnego syfonu

TheCaseyLord 15 Sty 2025 00:48 552 1
REKLAMA
  • #1 21393373
    TheCaseyLord
    Poziom 1  
    Witam serdecznie, mam problem z brzydkim zapachem z odpływu syfonu wanny w łazience. Pod kratką znajduje się żeliwny syfon i brakuje jednego elementu, nie znam się na hydraulice, ale mam nadzieję, że ktoś mi podpowie, czy brakujący element to jakaś pokrywa lub zamknięcie. W załączniku wstawiam zdjęcie, jak to wygląda, wydaje mi się, że raczej tego elementu nie będzie gdzie kupić, ale podpowiedzcie mi. Ewentualnie czy ktoś wie, gdzie mogę coś takiego dostać? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    AI: Czy możesz podać więcej informacji na temat typu lub modelu żeliwnego syfonu? To może pomóc w dokładniejszym zidentyfikowaniu brakującego elementu.
    Syfon znajduje się pod wanną, montowany zapewne w latach 70.
    AI: W jakim regionie się znajdujesz? Może to pomóc w zasugerowaniu miejsc, gdzie można kupić brakujący element.
    Wrocław.
    Załączniki:
    • Brzydki zapach z odpływu wanny - brakujący element żeliwnego syfonu Screenshot_20250115_004238_Gallery.jpg (401.64 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 21393429
    elktrod
    Poziom 41  
    Ocena: 1354