logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak ustawić stały widok w Wordzie, aby tekst nie przesuwał się w dół?

szydelkiemiwloczka 19 Sty 2025 11:18 1686 7
REKLAMA
  • #1 21399541
    szydelkiemiwloczka
    Poziom 3  
    Ocena: 1
    Cześć.
    Liczę, że ktoś mi pomoże, bo z frustracji ogarnęła mnie pomroczność jasna. Jestem początkująca w Wordzie, wcześniej korzystałam z innego programu i tam bez problemu udało mi się to ustawić. Mój problem: kiedy piszę tekst, linijka wiersza, którym piszę, przeskakuje mi stopniowo na dół kartki. I ciągle muszę przewijać na środek ekranu. Jak zablokować ten wiersz na środku ekranu, żebym nie musiała ciągle przewijać do góry, tylko żeby tekst sam się przesuwał. Okropnie mnie to dekoncentruje. Ja wiem, że to jest coś prostego i oczywistego, ale zwyczajnie mózg mi się zablokował i nie mogę znaleźć rozwiązania, a czas mi ucieka, robota stoi. Ktoś pomoże?
    AI: Jaka wersja programu Microsoft Word jest używana?
    Microsoft® Word dla Microsoft 365 MSO (wersja 2412) 64-bitowa.
    AI: Na jakim systemie operacyjnym pracujesz (Windows, macOS)?
    Windows 11 Home 64-b.
  • REKLAMA
  • #2 21399560
    LEDówki
    Poziom 43  
    Ocena: 2560
    Widok to układ wydruku, czy jakiś inny, np. układ strony www? W zasadzie word powinien przesuwać automatycznie stronę by widoczne było to, co piszesz. Tę usterkę miał od początku, czy ktoś coś mieszał w ustawieniach?
  • REKLAMA
  • #3 21399567
    szydelkiemiwloczka
    Poziom 3  
    >>21399560 Chodzi mi o sam proces pisania. Piszę w trybie skupienia uwagi, ale w układzie wydruku też nie działa ta funkcja. Było tak od samego początku, a serwis Microsoft nie rozumie mojego problemu i nie potrafi/nie che mi pomóc.
  • REKLAMA
  • #4 21399603
    LEDówki
    Poziom 43  
    Ocena: 2560