logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Niestabilny internet światłowodowy Play - jak poprawić połączenie? Wina Routera?

ku2xla 25 Sty 2025 08:22 4575 8
REKLAMA
  • #1 21408687
    ku2xla
    Poziom 2  
    Witam,

Mam problem z niestabilnym internetem światłowodowym od Play. Codziennie spotykam się z utratą pakietów, pakietami opóźnionymi, skokami pingu i powolnym ładowaniem stron internetowych. Wielokrotnie kontaktowałem się z pomocą techniczną Play, resetowano mi zdalnie router, zmieniano jakieś kanały (???). Po wielu próbach wysłali technika, który wymienił router i końcówkę wychodzącą z gniazdka. Powiedział, że to wszystko, co jest w stanie zrobić, ponieważ w bloku, w którym mieszkam, nie ma żadnej skrzynki na piętrze, wszystko idzie z piwnicy (tak zapamiętałem, nie znam się zbytnio). Dodam, że po wymianie przez niego routera pingi są trochę stabilniejsze. Moim zdaniem wina może leżeć po stronie sprzętu, czyli Connect Boxa od UPC (przebrandowany na Play). Czy jestem w stanie zrobić z niego modem, podpiąć go do swojego routera? Do dyspozycji mam tylko adres IPv6.

Pozdrawiam
    AI: Czy mógłbyś podać dokładny model Connect Boxa lub innego sprzętu, który używasz?
    CH7465PLAY
    AI: Jak wygląda Twoja obecna konfiguracja sieci? Czy masz podłączone dodatkowe urządzenia lub specjalne ustawienia?
    Kabel Ethernet
  • REKLAMA
  • #2 21408741
    netTv
    Poziom 32  
    Ocena: 579
    Nic z tym nie zrobisz to jest taki operator uciekać!
  • REKLAMA
  • #3 21428294
    agatadeka
    Poziom 1