logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Monitor gaśnie przy grach, testy serwisowe wskazują na sprawność PC

chrsu_ 02 Lut 2025 12:53 321 14
REKLAMA
  • #1 21421288
    chrsu_
    Poziom 2  
    Witam,
    W ostatnim czasie napotkałem się z problemem już opisywanym na forum tzn. przy bardziej wymagających grach monitor gaśnie jakby tracił źródło obrazu, czasem znika dźwięk a czasem jeszcze chwilę gra i wentylator CPU zaczyna pracować na wysokich obrotach. Zdecydowałem się odesłać komputer na reklamcje i po reklamcji problem się powtarzał więc odesłałem go ponownie. Jednak tym razem firma twierdzi że PC jest w pełni sprawny i podesłali testy które mają na to wskazywać. Osobiście nie znam się aż tak na testach więc chciałbym poprosić o interpretacje tzn czy są one miarodajne, czy są w stanie wskazać wyżej opisywany problem i ogólnie jeżeli coś z nich wynika to co.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Komputer:
    CPU: Intel Core i7-3770 3,4GHz
    GPU: Nvdia GTX 1060 3GB
    Pamięć RAM: 16GB DDR3
    Dysk: SSD 1TB
    Zasilacz: Silent 500W ATX

Zrzut ekranu przedstawiający wyniki testu OCCT na komputerze z procesorem Intel Core i7-3770 i kartą graficzną NVIDIA GeForce GTX 1060.

Zrzut ekranu testu OCCT dla komputera z procesorem Intel Core i7-3770
    Zrzut ekranu z wynikami testu obciążeniowego Time Spy dla komputera.
    Zrzut ekranu z programu OCCT przedstawiający informacje o procesorze Intel Core i7-3770 i karcie graficznej Nvidia GTX 1060 3GB.

AI: Czy możesz podać więcej szczegółów na temat testów przeprowadzonych przez serwis? Jakie dokładnie testy zostały wykonane?
    Został wykonany test OCCT i Time Spy
    AI: Jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze i czy były ostatnio jakieś aktualizacje lub zmiany w oprogramowaniu?
    Windows 10 a później serwis zaktualizował go na Windows 11 jednak problem dalej występuje.