logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dysk twardy WD 160 GB pokazuje 127 GB w Windows - czy to normalne?

zibra 15 Gru 2005 18:48 1289 13
REKLAMA
  • #1 2086520
    zibra
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    witam kupilem dzis dysk twardy taki jak w temacie, natomiast w windowsie pokazuje mi iz posiada 127 GB. czy to normalne przeklamanie czy moze jest cos nie tak? na twardym opis sie zgadza iz jest to niby 160GB. prosze o odpowiedz
  • REKLAMA
  • #2 2086597
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10460
    Temat byl juz wielokrotnie omawiany wiec uzyj szukaj.

edit:
    Czy naprawde tak duzy problem sprawia Ci wpisanie w szukaj: 160GB XP
    ?
  • #3 2086615
    zibra
    Poziom 11  
    lol skoro juz wszedles i zobaczyles mogles tylko powiedziec tak lub nie nie jestem informatykiem heh a dalem szukaj tylko wyswietlilo mi miliard stron mam inne zajecia, prosze tylko o krotka odpowiedz czy wszystko w porzadku dlatego dalem swiezy temat, przepraszam za moja amatorszczyzne....pozdrawiam
  • #4 2086644
    Orochimaru
    Poziom 31  
    Ocena: 532
    Wszystko w porządku.
    Po prostu bios nie rozpoznaje większej pojemności.
    Zrób upgrade biosu i powinno pomóc.
  • REKLAMA
  • #5 2086649
    jankolo
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 587
    Ty nie masz czasu zająć się swoimi problemami, a my mamy go mieć? Uzupełnię kolegę Kolobosa: jak nie poszukasz, to stracisz 32GB pojemności dysku. A jak dobrze pójdzie, to z dysku może Ci wciąć pliki. Dobrze radzę, użyj funkcji szukaj.
  • REKLAMA
  • #6 2086677
    zibra
    Poziom 11