Dzień dobry.
Na początku dodam że jestem zielony i tylko opieram się na rozwiązanych znalezionych w Internecie, z problemem walczę już 3 dzień od zakupu PC.
Zakupiłem używany PC z Win11 (miał być sprawny 100% bez problemu) i od początku wywala BS blue screen whea_uncorrectable_error - określany przez program blueScreenView jako 0x00000124 PSHED.dll PSHED.dll+10c0
Próbowałem naprawić wg. znalezionych wpisów w Internecie ostatecznie najbardziej szczegółowy wg. mnie poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=Pv-NL_PQ9NQ
Podjęte działania 1:
1. Próby z CMD
SFC /SCANNOW - problem CBS.log (przy każdym uruchomieniu komendy to samo)
DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /CHECKHEALTH
DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /SCANHEALTH
DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /RESTOREHEALTH - problem cyt.: " Error: 0x800f081f
The source files could not be found.
Use the "Source" option to specify the location of the files that are required to restore the feature. For more information on specifying a source location, see https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=243077.
The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log " - koniec cyt.
Nie umiem odczytywać zapisów które CMD wyświetliło CBS.log i DISM.log
W załączniku - komendy z CMD 1- 2 oraz wyniki tych komend, Dism.log, CBS.log, Zapisy z programu blueScreenView BS1-5.txt i BS.jpg
Zapisy z HWMonitor - Tutaj temperatura CCD#0 i CCD# 1 jest 90'C - to może być problem - uszkodzenia na CPU?
Jako że nie znam się na programowaniu a BS cały czas się pojawiał postanowiłem jn.:
Podjęte działania 2:
2. reinstalacja systemu Win11 - z formatem dysku (całego dysku nie partycji) - i Tu ciekawostka - przy wgrywaniu systemu kilkudziesięciokrotnie (nie wiem ile bo emocje i nerwy ) ok 20-30 razy przerwało instalacje systemu na różnych etapach wywalając ten sam blue screen whea_uncorrectable_error . W końcu udało wgrać Win11 i odpalić.
2.1 Wgranie sterowników ASRock bezpośrednio z strony producenta