logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

BSOD whea_uncorrectable_error 0x00000124 PSHED.dll na Ryzen 9 5900X, Win11

paintballruda 19 Kwi 2025 09:53 1056 4
REKLAMA
  • #1 21523988
    paintballruda
    Poziom 2  
    Dzień dobry.

Na początku dodam że jestem zielony i tylko opieram się na rozwiązanych znalezionych w Internecie, z problemem walczę już 3 dzień od zakupu PC.

Zakupiłem używany PC z Win11 (miał być sprawny 100% bez problemu) i od początku wywala BS blue screen whea_uncorrectable_error - określany przez program blueScreenView jako 0x00000124 PSHED.dll PSHED.dll+10c0

Próbowałem naprawić wg. znalezionych wpisów w Internecie ostatecznie najbardziej szczegółowy wg. mnie poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=Pv-NL_PQ9NQ

Podjęte działania 1:
    1. Próby z CMD
    SFC /SCANNOW - problem CBS.log (przy każdym uruchomieniu komendy to samo)

DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /CHECKHEALTH

DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /SCANHEALTH

DISM /ONLINE /CLEANUP-IMAGE /RESTOREHEALTH - problem cyt.: " Error: 0x800f081f

The source files could not be found.
    Use the "Source" option to specify the location of the files that are required to restore the feature. For more information on specifying a source location, see https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=243077.

The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log " - koniec cyt.

Nie umiem odczytywać zapisów które CMD wyświetliło CBS.log i DISM.log

W załączniku - komendy z CMD 1- 2 oraz wyniki tych komend, Dism.log, CBS.log, Zapisy z programu blueScreenView BS1-5.txt i BS.jpg

Zapisy z HWMonitor - Tutaj temperatura CCD#0 i CCD# 1 jest 90'C - to może być problem - uszkodzenia na CPU?

Jako że nie znam się na programowaniu a BS cały czas się pojawiał postanowiłem jn.:

Podjęte działania 2: