logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki dysk SSD/HDD 1TB wybrać do klonowania systemu Windows 10 z 500GB danych?

Ola190 03 Maj 2025 19:40 516 13
REKLAMA
  • #1 21538037
    Ola190
    Poziom 2  
    Czy to prawda, że nie na każdy dysk można sklonować system? Potrzebuję sklonować 500 GB danych na 1 TB. Może ktoś podeśle zdjęcie dysku, jaki powinnam kupić, bo nie znam się na tym zupełnie. Kupiłam malutki komputer dodatkowo, żeby nauczyć się klonować system. Kupiłam do niego jednak dysk, jaki wpadł w ręce i udało się. Ale teraz dane są ważniejsze. To jest screen mojego dysku systemowego.

Zrzut ekranu programu monitorującego stan dysku SSD SATA o pojemności 512 GB z informacjami SMART.

Procesor - Intel(R) Core(TM) i7 CPU 950 @ 3.07 GHz 3.07 GHz
    RAM - 16 GB
    System Windows 10 Pro 64 bit
    AI: Czy możesz sprawdzić i napisać, jakie złącze na dysk ma Twój komputer? Chodzi o to, czy obecny dysk jest podłączony przez SATA (szeroka płaska wtyczka), czy może przez coś innego (np. M.2, NVMe)?
    nie wiem
    AI: Jaki to dokładnie model komputera lub płyty głównej? Jeśli nie wiesz, możesz podać zdjęcie naklejki z modelem albo screen z programu np. CPU-Z (zakładka Mainboard)?
    ASUSTeK Computer NC
    P6X58D-E
    Rev 1xx
  • REKLAMA
  • #2 21538043
    artaa
    Poziom 43  
    Ocena: 1690
    Masz system na dysku SSD SATA 512 bez problemu sklonujesz go na 1TB SSD SATA.
    Jaki dysk planujesz na system?
    Bo już niewiele dobrej jakości SSD SATA zostało...
    MX500, EVO870, SKC600
  • REKLAMA
  • #3 21538079
    Kasek21
    Poziom 43  
    Ocena: 3531
    A czemu chcesz klonować na inny nośnik?

Nie wystarczy kopia?

I zamiast kupować drogi nośnik na SATA to kupić nośnik NVMe i adapter pod PCI-E.
  • #4 21538221
    Ola190
    Poziom 2