logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Identyfikacja silnika elektrycznego – tabliczka znamionowa, masa ok. 30-40 kg

Tahaczan 23 Maj 2025 13:55 399 9
REKLAMA
  • #1 21557940
    Tahaczan
    Poziom 3  
    Witam, potrzebuję informacji, co to za silnik, jaka ma moc. Noszę się z zamiarem sprzedaży, a szkoda było by wystawić za grosze. Ciężki, chyba 30–40 kg, ma tabliczkę znamionową, ale wydaje mi się, że od przełącznika (nie znam się). Zdjęcia w załączniku.
    Tabliczka znamionowa na starej, metalowej obudowie silnika elektrycznego, częściowo skorodowana i zabrudzona.
    Stary silnik elektryczny z żebrowaniem chłodzącym i metalową obudową na tle drewnianej podłogi.
  • REKLAMA
  • #2 21557941
    vorlog
    Poziom 40  
    Ocena: 2582
    Silnik produkcji Tamel, seria chyba SZJe.
    Zdjęcie dotyczy tabliczki łącznika, tabliczka silnika powinna być akurat na niewidocznej na zdjęciu jego stronie.
    Postaw go na łapach, zmierz wysokość od podstawy do środka wału, średnicę wału, długość stojana/korpusu bez pokryw.
    Może któryś z tych
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3866171.html#19841719
    V.
  • REKLAMA
  • #3 21557953
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 863
    Naprawde trzeba bylo zdjecie tabliczki do gory nogami zrobic?
    Szanuj innych.
    Wymiary silnika podaj.
    Tabliczka jest od przelacznika. Zdejmij mu klapke, moze tam cos znajdziesz.
  • #4 21557975
    Tahaczan
    Poziom 3  
    Szukałem już plakietki i nie znalazłem, od spodu też nie ma, ale nie wrzucam foty. Wymiary na zdjęciach. Dzięki za pomoc
    Stary przemysłowy silnik elektryczny leżący na drewnianej podłodze, z widocznym przewodem i elementami obudowy.
    Stary, zardzewiały silnik elektryczny lub przekładnia położona na drewnianym blacie.
    Zbliżenie na zakurzoną metalową skrzynkę elektryczną z kablami wychodzącymi z gniazd.