logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Peugeot 406 radio – jak znaleźć piny L, R, GND do podłączenia modułu Bluetooth?

Tymek6 16 Cze 2025 22:39 417 6
REKLAMA
  • #1 21581401
    Tymek6
    Poziom 2  
    Dzień dobry, jestem nowicjuszem w elektronice, więc proszę powstrzymać się od ewentualnych wścibskich komentarzy. Z góry dziękuję :)).

Chcę zrobić modyfikację do mojego starego radia samochodowego z Peugeota 406, która polegałaby na podmiance opcji CD na opcję Bluetooth. Problem polega na tym, że nie wiem, które z przewodów w tej tasiemce odpowiadają za lewy i prawy kanał oraz GND, a potrzebuję ich, żeby podpiąć moduł Bluetooth. W jaki sposób mógłbym to sprawdzić, czy to w ogóle w tym miejscu? Widzę pojedyncze piny z L/R out i GND, ale nie wiem, jak je zlokalizować dalej. Jakieś sposoby z multimetrem, a może wskazówki do analizy tej płytki? Byłbym wdzięczny za każdą wskazówkę i porady, żeby nic nie spartolić za bardzo :). Poniżej dołączam zdjęcia.

Gdyby udało się zlokalizować te przewody, to potrzebowałbym jeszcze jakiejś porady, jak podłączyć moduł Bluetooth do zasilania 5 V i GND.

• REKLAMA
  • #2 21581409
    olekt2002
    Poziom 32  
    Ocena: 507
    Tymek6 napisał:
    Chcę zrobić modyfikację do mojego starego radia samochodowego z Peugeota 406

Model?
    Tymek6 napisał:
    z Peugeota 406,

Podobnie, model, rocznik??
    Tymek6 napisał:
    Problem polega na tym, że nie wiem, które z przewodów w tej tasiemce odpowiadają za lewy i prawy kanał oraz GND, a potrzebuję ich, żeby podpiąć moduł Bluetooth.

O jaką tasiemkę chodzi?
  • REKLAMA
  • #3 21581423
    Tymek6
    Poziom 2  
    >>21581409

Peugeot 406 rocznik 2000.

A tasiemką to mam na myśli ten szereg przewodów, którym czytnik CD z główną płytą radia jest połączony.
  • REKLAMA
  • #4 21581430
    olekt2002
    Poziom 32  
    Ocena: 507
    Tymek6 napisał: