logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie wskaźnika VU (wejście audio) do wzmacniacza ZK-DAM L1 bez wyjścia liniowego

kaktus3389 23 Cze 2025 10:28 153 3
REKLAMA
  • #1 21586854
    kaktus3389
    Poziom 9  
    Dzień dobry, jako, że nie znam się na elektryce i jestem osobą niepełnosprawną z porażeniem czterokończynowym, to poprosiłem znajomego z YouTube @Ssawekboomboxdiy, aby zrobił mi BoomBox'a według mojego pomysłu.
    No i wszystko szło super - BoomBox wygląda zajefajnie i grał extra - dopóki nie podłączył wskaźnika VU do wzmacniacza ZK-DAM L1 - zdjęcia w załączniku.
    Niestety płytka sterująca ma tylko wejście sygnału audio i gdy podłączył do niego równolegle płytkę i głośniki do wyjścia z wzmacniacza, to głośniki przestały grać.
    Przeczytałem kilka postów na forum i jeśli dobrze rozumiem, to wniosek jest taki, że takie sterowanie wskaźnikami VU trzeba podłączyć w szeregu z głośnikami. 
    Czy da się jednak jakoś podłączyć tę płytkę sterowania wskaźnika VU, która ma tylko wejściem audio do wzmacniacza, który nie ma dodatkowego wyjścia audio, które można było by do tego wykorzystać, żeby podłączyć ją równolegle z głośnikami tak, aby owe głośniki działały?
    Podłączenie wskaźnika VU (wejście audio) do wzmacniacza ZK-DAM L1 bez wyjścia liniowego

Moderowany przez Felini:

3.1.14. Publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego działu forum lub wątku dyskusji.
    3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. Przez dyskusje archiwalne rozumie się dyskusje oznaczone odpowiednio przez Usługodawcę jako: Temat archiwalny lub Wątek archiwalny.

• REKLAMA
  • #2 21586934
    jarek_lnx
    Poziom 43  
    Ocena: 6036
    kaktus3389 napisał:
    Przeczytałem kilka wpisów na forum i jeśli dobrze rozumiem, to wniosek jest taki, że takie sterowanie wskaźnikami VU trzeba podłączyć w szeregu z głośnikami.