logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Parkside PWD 30 B1 – brak regulacji obrotów po adaptacji płytki do Karcher WD3

armando366 20 Lip 2025 12:34 453 3
REKLAMA
  • #1 21611696
    armando366
    Poziom 10  
    Post bez spiny, proszę. Jestem amatorem.
    Mam zapytanie: posiadam takową płytkę sterującą od odkurzacza Parkside PWD 30 B1, którą zaadaptowałem wraz z gniazdkiem i regulacją obrotów do odkurzacza Karcher WD3.
    Po poskładaniu wszystkiego działało wszystko przez 10 minut. Nagle odkurzacz zaczął dzialac tylko na max obrotach i brak regulacji. Wymieniłem triaka BTA16 i wszystko wróciło do normy, ale znowu tylko przez 15 minut bylo dobrze. Nastepnie odkurzacz "startował" tylko, jeśli regulacja była na minimum, po czym po minucie pracy wracało do normy. Wymieniłem znowu triaka i 2 żółte kondensatory. Działało tak dobrze przez 15 minut i nagle znowu brak regulacji i odkurzacz od razu wchodzi na max obroty.
    Podpowie ktoś, co można zmierzyć/wymienić, żeby działało?
    Parkside PWD 30 B1 – brak regulacji obrotów po adaptacji płytki do Karcher WD3
    Parkside PWD 30 B1 – brak regulacji obrotów po adaptacji płytki do Karcher WD3
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21611739
    madamsz1
    Poziom 42  
    Ocena: 1687
    A czemu padł regulator z WD3 ?
    Silniki maja niewielką różnicę w mocy 1200W i 1400W w WD3. Jak pada triak to albo sterowanie nim, albo piki z silnika go wykańczają.
  • REKLAMA
  • #3 21611756
    armando366
    Poziom 10  
    No właśnie, za każdym razem, po wymianie triaka regulator obrotów, jak i gniazdko, działają poprawnie. A w ogóle oryginalnie Karcher miał tylko włącznik, a regulator z gniazdkiem zdobyłem z odzysku z Parkside i próbuję to połączyć.
  • #4 21636409
    armando366
    Poziom 10