logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Xiaomi Mi Note 10 Lite – Bluetooth łączy, ale brak dźwięku w aucie i słuchawkach

daniel_koczupinda 23 Gru 2025 18:38 270 1
REKLAMA
  • #1 21788646
    daniel_koczupinda
    Poziom 9  
    Ocena: 5
    Posiadam telefon Xiaomi Mi Note 10 Lite od prawie pięciu lat. Przez cały ten okres urządzenie działało bezproblemowo. Pracuję jako kierowca samochodu ciężarowego, dlatego bardzo często korzystam z połączeń Bluetooth – zarówno z systemem multimedialnym pojazdu, jak i ze słuchawkami bezprzewodowymi. Przez ostatnie trzy lata nie występowały żadne trudności, jednak w tym tygodniu pojawił się istotny problem.

Po połączeniu telefonu z ciężarówką lub słuchawkami poprzez Bluetooth, urządzenia pokazują, że są sparowane, lecz funkcjonalnie nic nie działa. Podczas odtwarzania muzyki dźwięk pojawia się na około pięć sekund, po czym nagle się wycisza i zapada całkowita cisza. Największy problem występuje jednak podczas wykonywania połączeń telefonicznych: słychać jedynie krótką reakcję, jakby Bluetooth próbował się aktywować, ale następnie brak jest jakiegokolwiek dźwięku. Nie słyszę sygnału połączenia, a po odebraniu rozmowy przez drugą stronę również nie ma żadnego dźwięku – ani ja nie słyszę rozmówcy, ani rozmówca mnie.

Co istotne, po przełączeniu na głośnik telefonu lub tryb zwykłej słuchawki, wszystko działa poprawnie. Zauważyłem również, że podczas odtwarzania muzyki z systemu ciężarówki wyświetlany jest naprzemiennie komunikat „start/stop”, co wcześniej nie miało miejsca. Bo na ekranie ciężarówki gdy jestem połączony i jest włączona muzyka to ciągle mi pokazuje jakby start stop start stop start stop i sekundy bardzo powoli uciekają. Natomiast gdy oczywiście rozłącze tylko Bluetooth to muzyka normalnie gra