logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Audi B5 Avant 1.9 TDI 81 kW, 1996 r – wyciek paliwa spod pompy wtryskowej, uszczelki?

Lotek999 08 Sty 2026 20:50 285 3
REKLAMA
  • #1 21803213
    Lotek999
    Poziom 2  
    Pompa wtryskowa w silniku Audi z zaznaczonym miejscem wycieku paliwa.

Hejcia.

Cieknie mi paliwo z jednej z dwóch moich gratów. Tym razem jest to Audi B5 Avant '96 r., 81 kW.
    Cieknie mi z pompy wtryskowej. Nie jestem mechanikiem, ale wszystko robię raczej sam.
    W każdym razie kapie mi spod tej pompy i nie mam pojęcia, skąd to jest, jako, że mam drugiego grata na chodzie, to mam czas zapytać na forum.
    Załączam filmik z kapiącym paliwem oraz zdjęcie. Bardzo bym prosił o podpowiedź, skąd to może lecieć. Mam nadzieję, że wystarczy wymienić uszczelki.

Silnik Audi B5 Avant z widoczną pompą wtryskową i zaznaczonym miejscem wycieku

AI: Jesteś w stanie określić dokładniej, z którego miejsca na pompie cieknie paliwo? Chodzi o jakiś konkretny króciec, połączenie, czy może z samego korpusu/obudowy pompy?
    Kapie ze spodu.
    AI: Czy wyciek pojawił się nagle, czy raczej narastał z czasem? Robiłeś ostatnio coś przy pompie albo układzie paliwowym?
    Pojawił się nagle.
  • REKLAMA
  • #2 21804598
    gry6h54
    Poziom 18  
    Ocena: 38
    Zestaw uszczelek 50 zł allegro. Na YouTubie jak otworzyć pompę. Sama pompa 100 zł. Wygląda jakby oring z tłoko-rozdzielacza padł ze starości. Jest pomiędzy obudową. Duży. Obejdzie się bez rozbierania rozrządu. :>
  • REKLAMA
  • #3 21804774
    Lotek999
    Poziom 2