logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Smartmi Evaporative Humidifier 3 – czujnik poziomu wody nie wykrywa pustego zbiornika

olafka0 15 Lut 2026 13:53 543 4
REKLAMA
  • #1 21839335
    olafka0
    Poziom 2  
    Cześć,
    mój nawilżacz powietrza, Smartmi Evaporative Humidifier 3, cały czas pokazuje poziom wody jako normalny, nawet gdy wody nie ma w zbiorniku (pomimo tego działa. Przeglądałam YT i znalazłam tylko poradniki do Smartmi Evaporative Humidifier 2, gdzie można wymontować czujnik poziomu wody i go wyczyścić. Tutaj ten element tak nie wygląda, rozmontowałam to co się dało i jest tylko taka pompa jak na zdjęciu. Czy z nią jest zintegrowany czujnik? Niestety nie znam się tyle na elektronice, wyczyściłam ten element ale nadal poziom wody wyświetla się jako normalny.
    Załączniki:
    • Smartmi Evaporative Humidifier 3 – czujnik poziomu wody nie wykrywa pustego zbiornika IMG_2384.jpeg (3.37 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Smartmi Evaporative Humidifier 3 – czujnik poziomu wody nie wykrywa pustego zbiornika IMG_2385.jpeg (3.37 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 21839471
    ks0523
    Poziom 11  
    Ocena: 51
    Cześć,
    też trochę z tym walczyłem :)
    Czujnik poziomu wody składa się z dwóch kontaktronów (umieszczonych w obudowie zewnętrznej) i pływaka z magnesem w lewej goleni wkładu do zbiornika.
    Kontaktrony możesz sprawdzić omomierzem i jakimś magnesem; są wyprowadzone na styki w dolnej obudowie (od lewej):
    - 12V (ze złącza zasilania)
    - Masa (minus zasilania)
    - Kontaktron 1
    - Kontaktron 2
    - Minus pompy
    Kontaktrony sprawdzasz do masy. Możesz też sprawdzić pompę, podłączając jej styk do masy.
    U mnie problem był z pływakiem z magnesem, były 2 sztuki! Od nowości poziom wody nie działał normalnie.