Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak programować przełącznik do LPG.

lachim 25 Gru 2005 18:54 2917 6
  • #1 25 Gru 2005 18:54
    lachim
    Poziom 9  

    Poszukuję opisu programowania przełącznika gazu LPG Elpigaz "mikro" AE725 do samochodów z wtryskiem benzyny. Pozdrawiam /alex

    Bądź sposobu ustawienia tylko dla wskazywania rezerwy a nie stanu gazu. /alex

  • #2 06 Sty 2006 16:51
    mrxx
    Poziom 11  

    ehh troche z tym roboty jest, nie sposob tego opisac w skrocie,jak tylko bede mial mozliwosc zeskanowania, lub komorke z aparatem umiesze instrukcje programowania AE725, moze nawet dzis zdaze.

  • #3 07 Sty 2006 02:36
    lachim
    Poziom 9  

    Był bym bardzo wdzieczny. Przez kilka dni kombinowania przy nim, wyciągłem kilka wniosków ale nie wiem czy trafnych: Przełacznik tan ma 3 podstawowe funkcje programowalne: 1) 4 programy dla diód zalezne od rodzaju czujnika ilości gazu w butli. 2) 2 rodzaje przełączania na gaz, przy wzroście lub spadku obrotów. 3) programowalny poziom obrotów dla przełączenia na gaz. Wiecej jeszcze nie odkryłem, wszystkie te opisy są wynikiem moich zabaw z tym przełącznikiem i nie wiem czy są zgodne z prawdą, dlatego szukam orginalnej instrkcji programowania tego przełącznika. /Michał

  • #4 07 Sty 2006 18:20
    mrxx
    Poziom 11  

    dokladnie tak i w tej kolejnosci wiecej funkcji nie ma, niestety ale nadal nie mam dostepu do skanera ani komorki z aparatem ale w najblizszym czasie bede mial i wtedy zrobie fote(jutro lub pojutrze), wiec moze podpowiem w sprawie ustawienia wskaznika rezerwy (1 funkcja) - ustawiamy ja w trybie programowania gdy LED5 (zielono/czerwona) pulsuje kolorem zielonym- kazdorazowe wcisniecie przycisku przelacznika spowoduje zmiane wyswietlanego led-u:
    -LED1 (zolty) - typ sensora ELPIGAZ (AE 81050L,R; AE 81051L,R) - czyli tzw. sensor 9-cio progowy
    -LED2 (zielony) - typ sens. LANDI
    -LED3 (ziel) typ sens. 0-90 Ohm
    -LED4 (ziel) wybrano tylko rezerwe
    To by bylo pokrotce, jak tylko zrobie fotki to je wrzuce tu i wszystko sie rozjasni max :)

  • #5 07 Sty 2006 18:32
    lachim
    Poziom 9  

    ooo... i tu juz mam podparte teorią część moich doświadczeń. Hmm. czyli jak tam sobie potencjometrr podstawie to mozliwe ze zacznie mi stan wskazywać... troszke kalibracji i... szukam potencjometra:D Narazie dzięki. /Michał

  • #7 28 Sty 2006 13:25
    lachim
    Poziom 9  

    Wielkie dzięki:!: Teraz juz wszystko jasne. Ale i tak mam jakieś problemy z benzyną od czasu założenia gazu, albo gazownicy coś sknocili albo auto ma uszkodzony silnik krokowy lub uszkodzony, źle wyregulowany TPS. Auto (Golf3 1,6) kupiłem we wrześniu i gaz założyłem od razu, nie wiem czy działa ssanie, bo początki zimnych dni zeszły sie z założeniem gazu, wymieniałem czujnik temp silnika i nic, na VAG-u wyskakują błędy że niewłaściwy sygnał z TPS (źle wyregulowany?), błąd czujnika biegu jałowego(?), sonda lambda zwarta do masy(na gazie). Wszystkie odczyty dokonywałem na zapalonym silniku na gazie i benzynie. Po zapaleniu z lekkim gazem(benzyna) nie wyskakuje błąd TPS. szkoda sie rozpisywać, jeździ bo jeździ, ale jak ktoś obcy wsiądzie do auta to nie ma szans na przejechanie 100m.:D tak sie chramoli... Dzięki za opis przełącznika idę sie bawić.../ Michał Alex

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME