logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Głośnik Bose Bluetooth nie włącza się po hard resecie, zwarcie 0,3 Ω

skolimowskiszymon 30 Mar 2026 08:07 321 6
REKLAMA
  • #1 21873723
    skolimowskiszymon
    Poziom 4  
    Ocena: 1
    Witam, płyta od głośnika Bose Bluetooth. Historia podobno taka, że przestał się włączać po wykonanej próbie hard reset. Problem jest taki, że elementy zaznaczone na zdjęciach pokazują zwarcie i 0.3 ohma po obu stronach. Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość i poradę.
    Czy tak ma być i problem leży gdzieś indziej?
    Wylutowałem
    Płytka elektroniki z logo BOSE, z białym kółkiem zaznaczającym element w lewym dolnym obszarze Zbliżenie płytki PCB z kondensatorami i dwiema białymi zaznaczonymi strefami elementów SMD Płytka elektroniki Bose z dużym kondensatorem, cewkami i widocznymi śladami zabrudzeń/przegrzania
    kondensatory i są sprawne. Na drugiej stronie płytki wylutowałem zworkę 000, która też pokazywała zwarcie i na samych padach od niej już zwarcia nie było, ale na tych zaznaczonych na zdjęciach jednak było cały czas. Wymieniłem tę podwójną diodę, bo myślałem, że ona jest winna, lecz jednak nie. Doradźcie coś, proszę, bo już mi opadają ręce.
    AI: Jaki to dokładnie model głośnika Bose (np. SoundLink Mini, Color, Revolve itp.) i czy możesz dodać wyraźne zdjęcia obu stron płytki z zaznaczonymi elementami, o których piszesz?
    Bose SoundLink 20 WiFi
    AI: Czy głośnik daje jakąkolwiek reakcję po podłączeniu ładowarki lub baterii (dioda, pobór prądu, grzanie się elementu), i jakie masz napięcia na baterii oraz na wejściu zasilania/za zworką 000?
    Nie ma żadnej reakcji. Podłączałem zasilanie od masy i plusowej nóżki kondensatora, nałożyłem IPA, niestety nic się nie zadziało.
  • REKLAMA
  • #2 21873751
    kindlar
    Poziom 42  
    Ocena: 1610