logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Philips VR6349/95S - Prawa rolka nie nawija taśmy podczas odtwarzania

sin88 21 Sty 2006 11:23 5755 7
REKLAMA
  • #1 2202473
    sin88
    Poziom 11  
    Witam!
    Na magnetowidach przyznam, że nie znam się zabardzo ale nie chce wydawać kasy na serwisy itd. Podstawy elektroniki mam za sobą, a problem nie będzie chyba trudny do rowiązania. Owy problem twki w tym ze jak włożę kasetę wszystko jest ok dopoki nie nacisne play wtedy bowiem wszystko rusza ale nie kreci się prawa rolka, która powinna nawijać taśmę, lewa się kręci i "wyżuca" taśmę z kasety ale prawa się nie kręci czego winikiem jest zbierająca się taśma przy głowicy i video automatycznie zatrzymuje się. Gdy pomoge ręcznie kręcić się prawej rolce wszystko jest git taśma (wystarczy coś od dołu poruszyć ale nie wiem dokładnie co, robie to na czuja) nie jest wciągane, ale regułą jest przy wyjmowaniu kasety to że taśma nie jest schowana za osłonką, prawie za każdym razem jest przytrzaśnięta przez klapkę kasety.

Proszę o wyrozumiałość i pomoc, mam nadzieję że jeszcze wyksztuszę coś z tego magnetowidu.
  • REKLAMA
  • #2 2202560
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2312
    Witam
    Brak dowijania, nie pamiętam tego mechanizmu, ale sprawdż pasek lub rolkę gumową przenoszącą napęd do tego tależyka, patrząc od przodu, jest to lewy talerzyk.
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • REKLAMA
  • #3 2202667
    jaqbas2
    Poziom 27  
    Ocena: 14
    Witam !